2015. szeptember 3., csütörtök

Maybelline Colour Sensational - "The Buffs" nude rúzskollekció

A nude rúzsok virágkorukat élik, hiszen legyen szó bármilyen alkalomról, ezek a színek mindenhez és mindenkihez passzolnak. Legyen a sminkünk egyszerű vagy alkalmi, mindig megtalálhatjuk a nekünk való természetes árnyalatot.





Éppen ezért a Rimmel London Kate Moss nude kollekciója után egy talán még izgalmasabb összeállítás fog megjelenni hamarosan a DM drogériák polcain, ugyanis a Maybelline New York a Color Sensational rúzsaik között megalkotta a The Buffs nude rúzsokat.
Hát szerintem így látatlanban is első látásra szerelem, képek alapján is.





A csomagolás - szokásos szögletes, viszonylag nagy rúzstégely, ami púderrózsaszín, matt kupakot kapott, és már ezzel is abszolút nőies lett.










De ami még káprázatosabb, az az, hogy több színt tartalmaz, mint a Rimmeles kollekció, így egyrészt igazán őszi színek is lesznek benne, pl. a 2 legsötétebb árnyalat nálam tuti befutó, és a sötétebb bőrtónusúak is örömmel válogathatnak köztük. Ugyanakkor a legvilágosabb árnyalattal szerintem unikum lesznek, mert ennyire világosat még eddigi rúzsok között nem nagyon láttam.























A rúzsoknak az állaga szerintem az új kollekcióikban már megszokott krémes, ragyogó finis lesz, ami kellemesen hidratálja majd az ajkakat.





Pár swatch-ot is találtam róluk, és eléggé bíztatóak.










Árat külföldi oldalon már találtam hozzájuk, ahol 7.49 USD-be kerültek, ami nagyjából 2000 Ft-os árat jelent majd nálunk.

Tekintve, hogy idén ősszel a monokróm sminkek fognak hódítani, kifinomult stílusban - ami egyetlen színt jelent a szemhéjon, de teljesen kontúrmentesen, szépen elsatírozva - ahhoz tökéletesen passzolni fognak ezek a rúzsok.
Forrás: Tom Ford




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése