2015. szeptember 3., csütörtök

Bourjois La Laque - Fuchsiao Bella

Ezt a lakkot meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt csupán. Ha kíváncsiak vagytok a részletes véleményemre, olvassatok tovább.



Már legutóbb is szemeztem a Bourjois La Laque- okkal, amikor a Müllerben jártam, azonban akkor másra kellett a pénzem, és nem vettem meg egyiket sem.






De most, hogy már megvettem ezt a Fuchsiao bella árnyalatot és kipróbáltam, teljesen oda vagyok érte. És szerintem a képek alapján egyértelmű is, hogy miért.

A körömlakk üvegének formája nem mindennapi, mivel háromszög alakú az üveg és a kupak. Nem esik kézre, de ettől függetlenül nagyon jó vele dolgozni, könnyű felvinni.





Az ígéret a márka részéről annyi, hogy intenzív színű, gél hatású, ragyogó és tartós. Ez majdnem teljesen igaz is. A tartóssághoz csak annyit, hogy mivel maga a körömlakk igen jól pigmentált, így minden kopás, vagy lepattogás nagyon hamar meglátszik a körmökön. Illetve még annyi, hogy ez a lakk külső hatásra kevésbé rugalmas, így nem berepedezik, hanem egyből lepattan.




Viszont a többi szempont szerint csillagos ötös, és én szerelmes lettem belé, mert nagyon jó sűrű az állaga, egy rétegben láthatjátok a körmeimen, és így is káprázatosan erős a színe. A csillogása önmagában is jó. De én szeretem a fedőlakkot is rátenni a lakkjaimra, így ezzel együtt láthatjátok. Valóban olyan a végeredmény, mintha géllakkozva lennének a körmeink.
Természetes fényben picit pirosas-bordósabb árnyalatot vesz fel, de erős fényben inkább a fuchsia árnyalat dominál.





Nagyon elégedett vagyok. A lakk maga 2000 Ft, ami picit drágábbnak számít, de szerintem megéri. Legközelebb a világos nude árnyalatukat, és valamelyik sötétebbet is szeretném kipróbálni.

UPDATE: A lakk 4 nap után:
4 nap után a lakknak szinte semmi baja. Én jobbkezes vagyok, így a jobb kezemnél 2-3 köröm külső élénél picit megkopott a lakkozás, de nem feltűnő. A bal kezemen pedig semmi baja. Úgyhogy szerintem így akár egy hétre ki lehet tolni az újralakkozást. Nagyon tetszik ez az eredmény! :) Így a nude árnyalatot is beszereztem, hamarosan arról is láthattok tesztet.





Hogy tetszik nektek ez a körömlakk? Ti próbáltátok már a Bourjois La Laque-okat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése