2015. augusztus 26., szerda

essence the gel nail polish 48 my love diary körömlakk

Ez a körömlakk valóban géllakk hatású, önmagában is csodás fénye van.  A képeken is látható, hogy nagyon jól fed, hiszen csak 1 réteget használtam belőle felvitelkor.


Az új essence lakkoknak változtattak az összetételén, így a lecserélt, új sortimentbe már ezek az új, csodás géllakk hatású lakkok kerültek.



A lakk ecsete is kellően széles lett, így kb. 2 húzással már be is fedi a lakk a körmöket, nekem külön bejön, hogy le van kerekítve az ecset vége, mert jobban illeszkedik a körömágynál lévő részhez.




A lakk állaga nagyon sűrű, így egy álom vele dolgozni,nem folyik szét. Továbbá pont emiatt 1 rétegben is tökéletes a fedése. Nagyon szépen csillog önmagában is, de én megszoktam, hogy használok hozzá fedőlakkot, így ez most is így volt - a HEAN Diamond Top Coat-ja került rá befejezésként.

650 Ft-ért tudtok hozzájutni a Müller és Rossmann drogériákban.
Korábban egy magazinhoz volt ajándék egy krémes nude rózsaszín árnyalatú lakkom, mely első volt az essence géllakk hatású lakkjai közül, és nekem akkor első használat után kedvencemmé vált. Korábban videóm is készült róla:


Ez a 48-as árnyalat egy különleges szín, kicsit bordós, kicsit barnás, kicsit marsalás, attól függ, hogy esik rá a fény.

Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már az új essence géllakk hatású lakkokat? Melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése