2015. szeptember 27., vasárnap

Makeup Atelier Paris - 1 napos aqua képzés - Party Makeup

Áprilisban volt szerencsém részt venni Bácskai Emese sminkmester Budapesten rendezett 1 napos aqua mesterképzésén, ahol az ezzel a technikával készülő party sminkek világában merülhettünk el részletesebben. Én ezt a színes sminket választottam és készítettem el a gyakorlati oktatáson, azt hiszem a fotó magáért beszél!


Ilyen csodás oklevéllel lettünk gazdagabbak a nap végén! :)


Munka közben, majd modellemmel Gabikával és oktatónkkal Bácskai Emesével, és a frissen szerzett oklevéllel :)

Az oktatás a szemfelület és a színek felosztásával kezdődött - mindennek megvan a maga helye, logikája, a sajátos mértana.


Különböző arcformák, szemformák, egy kis kontúrozás










Hogy a pigmentek jobban tapadjanak, az alapot a fixáló spray adja





A pigmenteket már a bemutató közben is kipróbálhattuk.



















A sminkbemutatót követően eldönthettük, melyik sminket szeretnénk elkészíteni. Én a színeset választottam.













Kaptunk néhány vegyes werk képet is a közös munkálkodásról :)
A jobb alsó sarokban én és a modellem.




És a csodás végeredményünk:

Tanfolyamok folyamatosan vannak. Bácskai Emesénél a FB-on tudtok rájuk jelentkezni - már végzett sminkesként.
Ha pedig ilyen sminkben szeretnétek tündökölni vmelyik jeles alkalomkor, keressetek bizalommal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése