2015. szeptember 27., vasárnap

DW, CLUSE, THEHORSE - minimalizmus és variálhatóság a karóra trendben


Mostanában egyre inkább hódít a karórák trendjében is a minimalizmus. Személy szerint én oda vagyok érte, hiszen mindenhez passzol, jól kihasználható és időtálló.
A pár évvel ezelőtti, és még manapság is élő nagy Michael Kors óratrend után szerencsére egy letisztultabb vonal tört be a kiegészítők világába. Már nem a nagy fémszíjas, csillivilli ékszerórák figyegnek a kezünkön, hanem a letisztult, az időt egyértelműen mutató, egyszerű számlapos, bőrszíjas csodák.

Ami az utóbbi időkben még jobban kihasználhatóvá tette a csuklónkon viselt kedvenceket, az a variálható óraszíj.
Míg a Daniel Wellington óráknál a fekete, barna szíjakon kívül a vízálló, textil, csíkos NATO óraszíjak választhatóak, a CLUSE a bőrszíjakból kínál csodás színeket.

Árban azért van némi különbség:
DW órák: 49.900 - 85.000 Ft között
Cserélhető NATO szíj: 8000 Ft körül
Cluse órák: 28.000 Ft körül
Cserélhető szíjak: 9000 Ft körül

Nekem mindegyik a szívem csücske lett. És amint minden népszerű dolognál igaz, egyből megjelentek ezek másolatai is. Erről majd egy külön bejegyzést is írok!

De nézzük, milyen az adott márka kínálata.
Ahogy én látom: az inspirációs fotókkal elég könnyen megszerethetők és eladhatók ezek a termékek.

DANIEL WELLINGTON:



Ez a modell nekem nagyon tetszik. Elegáns, mégis különleges. Eleve nagy kedvenceim a római számos számlapok, de a kék mutatókba beleszerettem.



CLUSE:




Az óra elegáns, valódi bőr tokban érkezik





A CLUSE óráknál kis pattintós zár segíti a szíjak gyors cseréjét - ez nekem külön tetszik, mert elég béna vagyok az ilyesmihez és ez nagybanmegkönnyíti ezt a műveletet.

Nálam ez a Marsala szín nyert, annyira gyönyörű, csodás őszi szín!

THEHORSE:


A másik kedvenc a jobb oldali mustársárga - szigorúan a fekete számlappal! Elegancia a javából!

Ennek a márkának nem csak karórák szerepelnek a repertoárban, hanem pl. cipők és bőr kiegészítők is, így ebből a stílusból komplett outfit állítható össze.


Az órák itt is unisex-ek, férfiak és nők is hordhatják!




Nekem kicsit fura, hogy varrás sincs ezen a szíjon, de tény, hogy letisztult és egyszerű.

Itt nyomott mintás,natúr papír doboz az óra kísérője.

Íme a márka egyéb darabjai






Nektek bejönnek a minimál stílusú karórák? Milyen darabokat viseltek szívesen?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése