2015. szeptember 27., vasárnap

Dominique Roberts workshop - Bridal Aqua Makeup

Májusban megrendezésre került az első workshop, melyet aqua technikával kapcsolatban Dominique Roberts neves sminkmester tartott, és amelyen én magam is részt vehettem.

Fotó: Borzi Vivien
Smink: Dominique Roberts

Fotó: Borzi Vivien
Smink: Dominique Roberts





A workshop témája aqua technikával készített menyasszonyi smink volt, melyből a modell arcán 2 oldalon 2 verzióban kísérhettünk végig a sminkek megalkotását - az elkészítés első lépésétől az utolsóig.

Én magam is megadtam a módját, hiszen a HEAN márkaképviseletének is segédkeztem, amellett, hogy sok hasznos dolgot is tanulhattam. :)





A bemutatót Pál András nyitotta meg, a HEAN hazai márkaképviselet részéről.






Majd Dominique Roberts ismertette az aznapi menetrendet, a workshop tematikáját és elkezdődött a gyönyörű sminkek megalkotása:


































































Az aprólékos, részletes bemutató után elkészültek a sminkek:




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése