2015. szeptember 5., szombat

Müller Haul & Review - essence, Catrice

Sziasztok! Ma Müllerben vásárolt szerzeményeket fogok nektek mutatni, amelyek közül pár már most nagy kedvencem!





1. CATRICE Liquid Camouflage folyékony korrektor 
Ezt a korrektort használom, mióta megvettem. Nagyon szeretem. Ez új termék, a nemrég megjelent új Catrice szortiment része, de szerintem biztosan újra fogom venni. Passzol a színe, imádnivaló a krémes állaga, nem ül be a kis szem alatti redőkbe/ráncokba. Jó a fedése. Van egy jellegzetes illata, tehát biztos, hogy van benne illatanyag. Ez annak fontos szempont, aki érzékeny az illatanyagokra. Összességében nekem csak jó véleményemvan róla! És olcsóbb, mint a NYX HD korrektora, ami az eddigi kedvencem volt, így azt hiszem, hogy ezt simán kenterbe veri!





2. Essence gél hatású körömlakkok - 48 my love diary, 38 love is in the air


Két essence gél hatású lakkot is vettem. A sötétebbik színnel már láthattatok is bejegyzést. Egyszerűen imádom, mert hordható a szín, mindenhez passzol, a lakk állaga fantasztikus, nagyon tartós, fényes és egy rétegben is jól fed! 
A világosabb, sárga árnyalatot pedig főként díszítéshez vettem. Hamarosan erről is teszek majd fel tesztet.




3. Catrice rúzs a Lumination kollekcióból (limitált kiadás) - C02 Pink Mattrix

Ennek a rúzsnak gyönyörű a csomagolása, ez a rózsaarany borítás a hullámos mintákkal igazi luxus érzetet kelt. Nagyon szép a színe is, de mivel még nem sokszor használtam, csak egy későbbi posztban írok róla véleményt! 










Hogy tetszettek nektek ezek a termékek? Ti próbáltátok már valamelyiket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése