2015. augusztus 10., hétfő

Osztálytalálkozó smink és outfit


Szombaton ültünk össze az érettségizős osztályommal 10 év elteltével, hogy ismét halljunk egymás felől, és ott folytassuk, ahol abbahagytuk :) Szuper kis összejövetel volt, ismét jókat nevettünk együtt, nagyon örültem, hogy mindenki kezdi megtalálni a helyét a világban, és hogy olyan, mintha csak tegnap találkoztunk volna! 

Megmutatom nektek a szombati outfit-em, amit igyekeztem úgy összeállítani, hogy színes is legyen, divatos is, és kibírjam benne az 50 fok meleget az osztálytalálkozón. :) Sikere volt, meg is dicsérték! Stylist barátnőmnek Dórinak a Dorothy's Fashionland oldal bloggerének is megmutattam, és ő is inspirálónak találta, így mertem veletek is megosztani. Bízom benne, hogy tud némi ihletet is adni. Egy biztos, egyik barátnőm már mondta, hogy ilyen ruhát ő is vesz :)

Táska: Orsay
Ruha: H&M
Rúzs: MAC - "Angel"
Highlighter: The Balm - Mary-Lou Manizer www.iparfumeria.hu
Óra: Westend földszint
Cipő: Nyugati aluljáró (Luszy)

Ezek pedig indulás előtti képek - bevallom nektek, rég izgultam már ennyire, mint aznap. De ez örömteli izgalom volt, és ez általábanmindig szerencsés :)

Csináltam nektek olyan képet is, ami smink nélküli, de itt már készülőben volt a "szuperséró" :)

A gimnáziumi osztályterem látogatás és lázas tablókeresés után végül a tiszaújvárosi Nádas Csárda lett a célzott helyünk, amit bárkinek ajánlok, aki arra jár, mert isteni finom ételek vannak!
Íme a tablónk, anno 2005-ből. Na, ki talál meg rajta? :)
És zárásként még egy szelete a megjelenésnek: épp az egyik új Moyra lakkot próbálgattam a "Bubble Gum - 628 Jelly Bean" árnyalatban. Ez pont passzolt is a ruhámhoz és a meleg nyárhoz!


Sminktermékekből az új Kate Moss rúzst, és a legutóbb zsákmányolt HEAN termékeimet használtam.
- Phenomenal nanotechnológiás alapozó
- Barocco vízálló szempillaspirál
- HD rizspúder, bronzosító, pirosító


Nektek volt mostanában osztálytalálkozótok? Hanyadik? Nálatok hogy zajlik egy ilyen esemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése