2015. augusztus 10., hétfő

Moyra Bubble Gum - Jelly Bean körömlakk

Rólam nem árt tudni, hogy alapvetően nem rajongok a hideg tónusú árnyalatokért, főleg nem a körmömön, azonban ez a csodás babakék árnyalat nagyon megtetszett, szinte első látásra!
A Moyra "Bubble Gum - 628 JELLY BEAN" árnyalatú körömlakkjáról van szó. A lakkot a www.iparfumeria.hu oldalon rendeltem. Azonban ha csak a lakkot szeretnétek megvenni, akkor inkább a Moyra saját honlapját és webshopját (http://www.moyrashop.hu/) javaslom, mivel harmad áron tudtok hozzájutni a szebbnél szebb lakkokhoz.


Nekem a színén kívül az tetszett leginkább, hogy félig mattra szárad. Amikor felkentem, aznap teljesen mattnak mutatta magát, másnap már picit fényesebb volt.
Nyilván, ha valaki nem kedveli a matt finisű körömlakkokat, akkor egy fényes fedőlakkal könnyen lehet ezen segíteni.








A tartósságával szintén elégedett vagyok, már harmadik napja semmi baja, pedig utaztam, buliztam, kb. mindent csináltam már, és nem is kopott. Meg merem kockáztatni, hogy olyan 5-7 napot simán kibír!

Nektek melyik a kedvenc Moyra lakkotok? Honnan szoktátok vásárolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése