2015. augusztus 10., hétfő

Rimmel Kate Moss "The Nudes" Collection




Megérkezett hozzánk is a Rimmel London nude rúzsokat tartalmazó Kate Moss kollekciója. Amikor megláttam, tudtam, hogy ez nekem kell! :) Pont ezeket az árnyalatokat szeretem leginkább hordani, mert mindenhez, mindenkihez és minden alkalomhoz passzol!

Nálunk is tartalmaz a kollekció egy ajakápolót, illetve az 5 árnyalatból 4 került be hozzánk (a legsötétebb árnyalat nincs nálunk). Mindenhol megtaláljátok, ahol van a drogériában Rimmel London állvány. Teljes áron 1.399,- Ft-ba kerülnek, de a Rossmann-ban akciósan 1.000,- Ft/db áron is hozzá lehetett jutni.

Innentől már saját fotókat láthattok. A 01-es, fehér csomagolású az ajakápoló. Ezt szívből tudom ajánlani, mert szuper. Teljesen átlátszó, jól hidratál, és a rúzshoz hasonlító forma nagyon nőies.
A rúzsok pedig pasztell barack/púder rózsaszín csomagolást kaptak.
A 40-es árnyalat egy nagyon világos nude árnyalat. Világos bőrűeknek nem ajánlom, mert sápadtnak tűnhetnek tőle. Azonban egy erőteljes füstös szemsminknek kiváló kiegészítője lehet.
A 42-es árnyalat egy rózsaszín tónusú nude rúzs, az én személyes kedvencem. Krémes, jól pigmentált, kellemesen édes illata van, és ugyanolyan jól passzol egy hétköznapi, munkába menős sminkhez, mint alkalomra.

A 43-as árnyalatot talán egyszer próbáltam eddig, a barnás-narancsos tónus miatt nálam ez a legkötöttebb szín. De ez is gyönyörű.
A 45-ös árnyalat egy rózsaszínes-barnás tónus. Ez a másik kedvencem a 42-es mellett. Sötétebb bőrtúnusúaknak is nagyon jól áll, rajtuk világosabbnak fog tűnni, mint egy világos bőrű lányon, mert kisebb lesz a színek kontrasztja.

01 - ajakápoló
40-es árnyalat
42-es árnyalat
43-as árnyalat
45-ös árnyalat

A Nude Kollekción kívül vettem még egy Rimmel London Kate Moss rúzst, a 070-es Airy Fairy árnyalatot. Ez is még a nude kategória, de van egy kicsi arany tónusa, így más a hatása az ajkakon. Ezt is nagyon megszerettem! Lehet, hogy idővel a sötétebb árnyalatokat is kipróbálom.



070-es Airy Fairy
Ajakápoló swatch

42-es rúzs swatch - vakuval

42-es árnyalat swatch - vaku nélkül
 Nektek van Kate Moss rúzsotok? Hogy tetszik nektek a Nude kollekció?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése