2015. augusztus 13., csütörtök

High-end őszi sminkkollekciók - Chanel, Dior, Bobbi Brown, Clarins, YSL, Lancome, Guerlain, Jil Stuart, Paul&Joe, NARS






Ebben a bejegyzésben összeszedtem néhány olyan high-end márkájú őszi kollekciót, amelyekben csodás és különleges termékeket, a megszokottnál extrémebb dizájnt találhattok. Valójában ez egy "ácsingózós wishlist", de bízom benne, hogy valamennyire hasznosnak találjátok és képben lesztek azzal, hogy milyen irányvonal dominál majd idén ősszel a smink világában - a legnagyobb cégek háza táján.

CHANEL

Kezdeném is egy nagy kedvenccel, számomra ez az abszolút favorit az idei őszi kollekciókból!
Maga a márka (imádom!), a megszokott minőség, a gyönyörű design és a csodás promóció szerintem egyszerűen a testet öltött tökély!
Nekem a Chanel a szívem csücske, innen nekem kivétel nélkül minden jöhetne! Azt hiszem, "szerelmes vagyok"! :)












BOBBI BROWN

A hideg tónusú paletta, a körömlakkok, és a gél állagú tusok... no, ezek mind illenének hozzám, ezeket elfogadnám. A krémes ceruzáknak nem vagyok híve, illetve a bal szélen lévő paletták szerintem extrém sötétek, de a kollekció harmóniában van a trendekkel és önmagával is. Árait tekintve pedig jó, ha az ember lánya 1 terméket is megengedhet magának.



CLARINS

Gyönyörű paletták, csodás színek, a krémes szemhéjfestékek amúgy is virágkorukat élik, szerintem abszolút sikerre van ítélve ez az őszi szortiment. Rúzsoknál pedig klasszikusok kerültek be, tehát nem lehet vele melléfogni.









DIOR

A Dior kollekciójában nekem a Fluid Shadow-k tetszenek, amelyek folyékony fényes szemhéjfestékek egy szájfényhez hasonló design-ba rejtve. A paletták számomra nem annyira megnyerőek, a fluid stick-ek, a rúzsok és a körömlakkok pedig eddig is tetszettek, ezekkel szerintem nem nagyon tudnak csalódást okozni senkinek :)







GUERLAIN

A Guerlain idén ősszel egy nagyon bájos, lágy, nőies és egyben romantikus kollekcióval jelentkezik. A pirosítóik kétségtelenül gyönyörűek, de mégis valahogy ez az a kollekció, amelyre nem áldoznék pénzt, számomra semmi megkapó és semmi különleges nincs benne.







JIL STUART

Ez az a márka, ami "tündérkirálylányos" a javából. Itt minden sminktermék igazi ékszer, egy kiegészítő, mellyel nem csak magunkat, hanem sminkasztalunkat is ékesíthetjük. 1-1 darabra szerintem már csak azért is érdemes beruházni, hogy utána méltó dísze maradhasson (még üresen is) a napi készülődésünk helyszínének.
De alapvetően a színeit és választékát tekintve - ha levennénk róla a csodás dizájnt - semmi extra, egy szokványos felhozatal.






LANCOME






NARS







PAUL & JOE LIPSTICKS


YVES SAINT LAURENT

A rúzsok és szájfények nekem nagy kedvenceim a márkától - eddig is azok voltak, szerintem míg élek, azok is maradnak, imádom a színeiket, az állagukat és legfőképp az illatukat. De ezen kívül még egy dolog ragadta meg a figyelmem, az pedig a Kohl Kajal, mely hasonlít a Guerlain/Art Deco és a Douglas saját márkás Kohl kajal-jára. Szerintem egy hasznos darab, pláne, ha vízálló is, de alapvetően ebből biztos, hogy alacsonyabb árkategóriát választanék.





Nektek vannak high-end termékeitek? Milyen márkától?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése