2015. július 17., péntek

PUPA Milano Vamp! Cream Eyeshadows

Sziasztok Szépségeim!

Ebben a bejegyzésben a Pupa Milano Vamp! krémes szemhéjfestékeimet szeretném nektek picit közelebbről bemutatni.
Én nagyon szeretem őket, mert krémesek, szépen csillognak, jól építhetőek és tartósak.
Szoktam alá szemhéjbázist használni, de nálam ez rutin, szerintem anélkül is tök jól tartanak egész nap. Általában ujjal vagy szintetikus korrektor ecsettel szoktam felvinni, eloszlatom, és a széleit egy satírozó pufi ecsettel elsatírozom, hogy szép átmenetet kapjak. Így abszolút könnyű használni. Önmagukban, vagy egy szép tusvonallal jól mutat munkába, randira vagy alkalomra egyaránt - attól függ, ki mennyire bevállalós, és mennyire szokta sminkelni magát! Leginkább a Color Tattoo-khoz tudnám hasonlítani őket.
Most pedig éppen akciósak a Westend Pupa Milano üzletében - jelenleg 1.815,- Ft-ért lehet hozzájutni, és nagyon sokáig elég. Arra figyeljetek, hogy amikor épp nem használjátok felvitelkor, illetve amikor már kész a smink, mindenképp tegyétek rá a kupakot, zárjátok vissza, mert így nem szárad ki túl hamar és sokáig élvezhetitek a gyönyörű színeket :)












Kövessetek Facebook-on is:
Instagramon:
"legalmakeup"
Youtube-on feliratkozhattok a csatornámra is:
Kérdés vagy javaslat esetén írjatok mailt:
legalmakeup@gmail.com








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése