2015. július 14., kedd

LUSH fürdőgolyók - TESZT

Sziasztok!

Rég volt már hosszabb szöveges bejegyzés a blogon, ezért kaptam is a fejemre, úgyhogy amint tudom, igyekszem bepótolni a lemaradást, illetve blogpost keretében kicsit kiegészíteni a videókat vagy 1-1 képet, amit megosztok veletek!



Most egy LUSH terméktesztet hoztam nektek, biztosan láttátok már korábbi videómban a Big Blue fürdőgolyó demóját. Nos, ezután jött az Avobath és most pedig a Dragon's Egg, azaz a "sárkánytojás" tesztje.



Tudnotok kell rólam, hogy alapvetően nem kádfürdőzős típus vagyok, inkább zuhanyzom, de időnként, kvázi lazításként szeretek kicsit befeküdni a kádba, és mivel olyankor az ember relaxálásra vágyik, én az illatterápiát választom ehhez kísérőnek :)A Lush termékek ehhez abszolút ideálisak, mivel intenzív, rabul ejtő illatuk van, és nekem már a boltba belépni is igazi élmény :)

A fürdőgolyók pedig vizuális kikapcsolódást is nyújtanak, mert imádom nézni, ahogy a víz által teljesen átalakulnak, kieresztik illatukat és színüket, rétegenként meglepve engem ezzel... egyszerűen imádom a pezsgő hangot, a színek örvényét, és azt, ahogy a kellemes illat rabul ejti a limbikus rendszerem - ami mint tudjuk, hatással van az ember érzelmeire, emlékeire és a kettő közötti asszociációra.

A Big Blue fürdőgolyónak a türkiz színe és az az igazán friss illata vonz leginkább. Friss, tiszta, tápláló... Aki még "szűz" a Lush fürdőgolyók használata terén, annak ideális kezdés lesz, és tuti szerelembe esik :) A kioldódó barna alga darabok pedig még érdekesebbé teszik az élményt :)

Az Avobath fürdőgolyó már arra jó, hogy ne csak az illat, hanem a bőr mélyebb táplálása kerülhessen előtérbe, mivel ez picit olajosabb hatású, és pihe-puha lesz tőle a bőrünk.

A Dragon's Egg pedig szerintem különleges "unikum" a fürdőgolyók között, mivel kívülről szolid a kinézete - fehér golyó, kis színes "izékkel"...na de amikor belehuppan a fürdővizedbe, akkor visszafogottan, lassú olvadással kezd elegyedni vele, nem intenzív pezsgéssel, majd a fehér réteget levetve magáról, a narancs szín kezd intenzívvé válni és a fehér habbal elegyedve egy sűrűbb, barack joghurtos látványt nyújt, és közben a "mag" közepe elkezd kipezsegni a fürdőgolyó középső felén, és ott van benne a legszebb, legcsajosabb dolog, az arany csillámok! Ezek egészen apró mikrocsillámok, de egyszerűen gyönyörű a végeredmény, amikor végigfuttatod a kezed a fürdővízben, és ahogy az ujjaid közt örvénylik a víz, úgy folyamatosan kavarognak és áramlanak benne a csillámok. Fenséges érzés, olyan, mintha egy likvid arany terápián lennél!




És ami visszahozta a gyermeki énem: az a pattogó cukorka!!! Igen, jól látjátok, sőt mindez hallható, ugyanis amikor a fürdőgolyó teljesen kiolvadt, a kád alján elkezdenek pattogni a kis szemcsék, és ez nagyon vicces :)





Egy szó, mint száz: a Dragon's Egg nálam nagyon bejött! Annyit fűznék hozzá jó tanácsként, hogy a fürdőgolyókat mindig kádtisztítás előtt használjátok, ugyanis a kioldódó szín és egyéb összetevők miatt a fürdő tisztítása elengedhetetlen lesz.






Én eddig a Lush Jászai Mari téri üzletébe jártam, de most ők pont költözni fognak. 2015. július 17-étől már a Westendben várnak mindenkit sok-sok szeretettel :)

Ami pedig a legtutibb az egészben, hogy hivatalos vagyok a 2015. július 16-án este rendezendő VIP bulira, 20-ad magammal. A július 17-i nyitás napjára is sok meglepetéssel készülnek!A VIP Party-t már nagyon várom, kíváncsi vagyok, hogy milyen is egy ilyen nyitóbuli, még sosem voltam ilyen eseményen :) Mindenképp beszámolok majd nektek róla!

Addig is nézzetek szét a Lush honlapján, merüljetek el a részletekben, utána pedig a fürdőtermékekben! Higgyétek el, nem fogjátok megbánni! :)Én azt gondolom, hogy lassan letesztelem a kozmetikumaikat is...;) És minő véletlen, a testradírom elfogyott, így talán kezdhetném is a Rub Rub Rub testradírral :) :)

Ti próbáltátok már valamelyik Lush terméket? Mi volt a tapasztalatotok? Mit próbálnátok még ki szívesen? Van-e kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése