2015. július 17., péntek

LUSH Westend VIP megnyitó - beszámoló

Sziasztok!

A múltkor böngésztem a Facebook-on, és gondoltam, ránézek a Lush Jászai oldalára is, mert nem emlékeztem, hogy mikor is költöznek át a Westendbe.
És akkor láttam, hogy lehet regisztrálni a hivatalos nyitás előtt rendezendő VIP party-ra, az első 20 regisztráló kap meghívást a zárt körű party-ra.
Így gyorsan írtam is e-mailt.
És nem gondoltam volna, de bekerültem aközé a 20 szerencsés közé, akik ott lehetnek az ország legnagyobb üzletének megnyitóján.









Megérkeztünk, pezsgővel kínáltak minket, volt egy rövid kis bemutató, megnyitó beszéd, aztán hagyták, hogy felfedezzük a helyet magunknak :)
Mindent ki lehetett próbálni, belenyúlni, kezet mosni vele, mosakodni, radírozni, arcpakolást feltenni. Kaptam pici mintát is 2 kinézett termékből (Big sampon és Veganere hajkondícionáló), készítettek Polaroid képet is arról, aki kérte. Illetve távozáskor még ajándékot is kaptunk. Nagyon jól éreztem magam, igazi illatos mennyország a LUSH WESTEND! 
Az üzlet a legnagyobb az országban, és pontosan megegyező design-t kapott a Londoni Oxford Street-i üzlettel. És ami még szuper hír, hogy augusztusban itthon is elérhetőek lesznek az Oxford Street-i üzletben kapható termékek is! Én már kíváncsian várom, hogy ezekkel is bővüljön a választék! 
Most pedig jöjjön sok-sok fotó a csodás üzletről és az illatos választékról :)


























































És ez volt a VIP ajándék, a kis mini tester-ekkel együtt, amiket kaptam, és a Polaroid fotómmal, ami a fürdőgolyós polcok előtt készült :) Így szép színes lett a háttér :)


Nézzetek be az új üzletbe, mert káprázatos!
Ti próbáltátok már a Lush termékeket? Vannak kedvenceitek?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése