2015. július 18., szombat

Maybelline Baby Skin primer és Baby Lips ajakápoló

Sziasztok!

Egy terméktesztes bejegyzéssel érkezem ma. A héten az Essence lakkok akciója miatt betévedtem egy DM drogériába. Azonban kiderült, hogy pont a lakóhelyemhez közeli DM-ben nincsenek is Essence lakkok, így azt nem tudtam venni.... :(


Viszont kellett más is, mert - nem tudom, hogy nálatok ez hogy van, - nálam majdnem minden egyszerre fogy el.



A Maybelline Baby Skin Primerét már nézegettem blogokban, a www.iparfumeria.hu oldalon is, de a DM-ben még olcsóbb is volt, így meg is vettem.


Illetve párosítottam hozzá egy Baby Lips ajakápolót is, mert egyrészt abból sosem elég, másrészt ilyenem még nem volt. Tetszett a színe a Rose Electro árnyalatnak :) Vessetek meg érte nyugodtan :)





A Baby Skin primerrel nem vagyok maximálisan elégedett, mert ugyan szépen kiegyenlíti a bőrfelszínt a szilikonos összetevő révén, de sajnos nem mattítja a bőröm, max 2 órát bír ki. És jelenleg még nem is problémás a bőröm, és nem durván erős a faggyútermelés, csak szimplán zsíros a bőröm.
Pedig sokan dicsérik a Beauty guruk közül, és a MAC primer dupe-jaként is emlegetik...nekem sajnos mégsem jött be. De azért nyilván elhasználom.
Ettől függetlenül nektek, ha száraz vagy normál bőrötök van, valószínűleg jó lesz.


Az ajakápolót viszont szeretem. Szép színt ad az ajkaknak, kellemesen hidratál. Annyi, hogy a szám sarkánál (ahol nekem leghamarabb kiszárad a szám) nagyon kell vigyáznom, mert ha picit is több kerül oda, akkor bohóc szám lesz. Úgyhogy emiatt körülményesebb egy színtelen ajakápolónál, de elégedett vagyok vele. Minden hasonló terméknél ugyanezek a problémák, tehát ez nem kirívó különbség.



A Baby Lips ajakápolókból egyébként számtalan verzió létezik, a drogériák polcain megtaláljátok.

Remélem, valamennyire hasznosnak találtátok ezt a post-ot.
Ti próbáltátok már vmelyik terméket? Nektek mi volt a tapasztalatotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése