2015. július 20., hétfő

Ecseteim, ecsetkészleteim

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben az ecseteimet, ecsetkészleteimet fogom bemutatni nektek - legrészletesebben a videóval a bejegyzés végén.

Alapvetően 3 szettem van, illetve a minden más kategóriába tartozó ecseteim (utóbbiakat itt nem, csak a videóban mutatom be).

1) Ezt a képen látható kabuki szettet nemrég vettem az egyik sminktermékekkel és eszközökkel foglalkozó Facebook oldalon keresztül - az oldal tulajdonosát, Vikit tudjátok keresni ezzel kapcsolatban.
Ára: 5.000 Ft volt - ez 8 db ecsetet jelent
Meg vagyok velük elégedve, szépek, tömöttek, sűrű ecsetszőrűek. Teljesen szintetitkusak, de jól lehet velük dolgozni. És 8 db ecset ennyiért abszolút megéri. A 4 tömöttebb, arcra való ecsetnek rövidebb a nyele, mint professzionális társaié, de ettől még ugyanolyanolyan jól használhatóak - alapozáshoz, korrektor felviteléhez, kontúrozáshoz, pirosításhoz. Minden állagú anyaggal kompatibilisek: folyékonnyal, krémessel, por állagúval.




2) Ez a második, LancrOne szett most nálam a favorit, minden sminkes munkámra ezt viszem magammal. Eleinte nehezen szoktam át erre a korábbi ecsetkészletemről, viszont amikor elhatároztam, hogy na most, ha már megvan az új készlet, akkor használjam is, akkor már egy igazi valóra vált álom volt ezzel a LancrOne összeállítással készíteni a sminkeket. Minden fontos ecset megtalálható benne az alábbi sorrendben - balról jobbra:
Primer ecset, bronzosító ecset, pirosító ecset, duo fibre ecset, nagy fejű púder ecset, közepes púder ecset, kabuki alapozó ecset, highlighter ecset (amit én a szem alatti rész fixálásához használok leginkább), 3 db satírozó ecset, korrektor ecset, egy lekerekített és egy egynes felületű satírozó ecset - én ezeket az alsó és felső szempillatöveknél történő satírozáshoz használok, egy ajakecset és egy szemhéjtus ecset.
A készlet professzionális minőségű, 16 db ecsetből áll, zipzáras bőr tokban érkezik.
Rendelni rajtam keresztül tudjátok - ára: 25.540,- Ft
Szerintem még így is jócskán olcsóbb, mint a Sigma és a MAC ecsetei, így én egy igazi "good deal"-nek élem meg :)
Rendeléshez írjatok mailt:
legalmakeup@gmail.com




Ilyen volt a teljes kollekció "fürdetés után":



3) És végül a harmadik, Sigma-utánzat szettem - erről nem saját fotót tettem fel, mert ahogy az a videóból is kiderül, azért egyrészt már 2 éves ez a szettem, és nem éppen fotóra termett már a kinézete, de még mindig használom őket, illetve az enyémből a nagy púder ecset hiányzik, mert elhagytam, így nem is tudnám a hiánytalan verziót megmutatni nektek.
Ez a szett 12 vagy 13 darabos szettként található meg a külföldi webshopokban és a hazaiakban is (Vatera, Aliexpress, ebay...stb.)
Teljesen hűen lemásolták a Sigma ugyanilyen készletét, és minőségben közel hasonló lett. Bátran merem ajánlani - profiknak is.
Az ára eladótól függően olyan 4.000,- és 6.000,- Ft között van.
Minden ecsetszetthez találtok közvetlen linket a YouTube videóm alatti infóboxban!
Iratkozzatok fel a
YouTube csatornámra, és kövessetek Facebook-on és Instagram-on is, hogy semmiről ne maradjatok le!







Nektek milyen ecsetkészletetek van? Ha lehetne egy kívánságotok, milyen készletet vennétek magatoknak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése