2014. augusztus 17., vasárnap

Saját smink - új profilkép


Sziasztok!



A napokban picivel több időm volt arra, hogy a saját sminkem szépen, aprólékosan elkészítsem, és le is fotóztam. Gondoltam egyet, le is cseréltem a profilképet a Facebook-on, és olyan nagy sikere lett a fotónak, hogy már 178 lájkot kapott, a sminkes oldalamra pedig már a terméklistát is kiposztoltam.



Így azokat sem akartam kihagyni, akik esetleg csak a blogot olvassák, így nektek is leírom, miket használtam fel a smink elkészítéséhez:HEAN termékek:
- 3in1 HD alapozó - 303 Natural
- Stay On Eyeshadow Base szemhéjbázis 
- Stay On Eyeshadow Shine - 508, 511, 513 árnyalatok
- Volume + szempillaregeneráló szempillaspirál
- HEAN long lasting ajakkontúr ceruza - 212-es árnyalat
- Rúzs - 89 Brerry Shake árnyalat
- Colour Obsession 3D Effect szájfény - 43-as árnyalat
- HD Matte Rice Powder - minerál rizspúder (kompakt púder) - 303-as árnyalat
- HD Egyptian Shine Rice Bronzer - minerál rizspúder alapú bronzosító - 306-os árnyalat
Webshop: http://www.paulotrade.hu/

Egyéb márkájú felhasznált termékek:
- Paris Berlin korrektor paletta
- NYX mozaik pirosító
- essence műszempilla
- DUO műszempilla ragasztó
- Catrice szemöldök színező duó
- Aden tusfilc



Bízom benne, hogy elnyerte a tetszéseteket a képeken látható smink, és kedvet kaptatok az elkészítéshez.
Próbáld ki minél hamarabb, hiszen "JOGOD VAN SZÉPNEK LENNI!"







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése