2014. augusztus 20., szerda

Vízparti és ünnepi fotózás - werk

Sziasztok Szépségeim!

Hétfőn még munka után is munka volt, egy vízparti fotózáson vehettem részt, előkészítve a modell sminkjét, és nagy kihívásnak éreztem, hogy olyan sminket készítsek, ami egyrészt nem nyomja el dominánsan a fotókon azt, amit meg akarunk mutatni vele, illetve teljesen vízálló legyen a makeup, ami a modellre kerül.
A profi képekre még kicsit várni kell, de szerettem volna ízelítőt adni abból, hogy egy vízálló smink is nézhet ki ugyanúgy, mint egy normál makeup, így pár werk fotót hoztam nektek:


Fotók: Gera Zoltán
Modell: Radics Bernadett
Smink: Székely Zsuzsanna - Legal Makeup




Csütörtökön, augusztus 20-án pedig ismét dolgozhattam, az időjárás miatt egy stúdiófotózásra készítettem elő Ronit, az aznapi modellemet. Egy alkalmibb, selymes ragyogású sminket készítettem neki, ami tökéletesen kiemelte az arcának jellegzetes vonásait és a szemformáját.
A profi fotók itt is váratnak még magukra, de szerintem érdemes kivárni azokat is :)


Fotók és smink: Székely Zsuzsanna - Legal Makeup
Modell: Veronika (Roni)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése