2013. december 9., hétfő

Versenyeztem - Budapest Open Sminkverseny - Különös szilveszter




2013-12-08: Budapest Open Sminkverseny - Szabad kategória "Különös Szilveszter" kategóriában IX. helyezést értem el.
Nagyon nagy élmény volt ott lenni, teljesíteni, látni mások munkáit, azt a fergeteges show-t, amivel jár egy ilyen verseny!

Köszönettel tartozom a modellemnek, a fotósoknak, és természetesen az iskolának, ahol megtanulhattam a mesterség alapjait! :)

Nekem ez volt az első versenyem, és kezdő sminkesként óriási vizuális és tapasztalati élmény - belelátni abba, hogy másoknak mennyi időt, energiát jelent egy felkészülés, hogy a megmérettetés napján minden klappoljon, és úgy menjen, ahogy kell. csodálatos munkák születtek, vélhetően később a MOSZI honlapján és a kiadványaikban is meg fognak jelenni a hivatalos fotók. Én már alig várom! :)
Rájöttem, hogy sokat lehet és még sokat kell tanulnom a profi szintig, de egy ilyen versenyt látni kell! Mert lenyűgöző, ahogy sminkesek, stylistok, fodrászok és műkörmösök dolgoznak együtt, egy csapatként vagy külön-külön.
Ez már valóban művészet! Gratulálok az összes többi versenyzőnek is - díjazottaknak és résztvevőknek egyaránt! Szép munka volt!


Íme 2 kép nektek!


Oklevelem
Ez pedig maga a munka:
 

Budapest Open Sminkversenyre készült munkám

Az elérhetőségeket az alábbiakban be is linkelem nektek:
Blog (kattints az azonnali megnyitásért): Legal MakeUp Blog
Facebook (kattints a direkt linkhez):
Legal MakeUp
Instagram: legalmakeup
E-mail (kattints a közvetlen levélíráshoz): legalmakeup@gmail.com

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése