2013. december 24., kedd

A legszebb karácsonyi sminkfantáziák

Sziasztok!

Mivel pár, ünnepek előtt bevállalt munka, illetve a karácsonyra való méltó készülődés elvette időm nagy részét, így csupán egy rövid, inspirációt adó összeállítást szerkesztettem nektek - a szerintem legszebbnek ítélt fantáziasminkekből.

A karácsony a makeup gurukat is meg szokta ihletni, így a legvégére az én idei kedvenc videómat linkelem be nektek - mert szolid, hordható és gyönyörű :)


Fogadjátok szeretettel:


Nekem ő az abszolút kedvenc - úgyhogy a Facebook oldalon profilkép is lett belőle egy időre :)




...csak hogy celebek is legyenek :)

Ezt azoknak ajánlom, akik a pillangókért annyira odavannak, hogy karácsonykor sem szívesen válnak meg tőlük :)

Ez a fotó is nagy kedvenc - hordható és csodaszép!





Az igazi jégkirálynő

A Sleek termékek reklámja is csodás sminkeket publikált


Nos, remélem, ez a kis rövid összeállítás elnyerte a tetszéseteket! Próbáljatok ki több színt, kísérletezzetek bátran! ... és szilveszterre már profik lesztek! ;)

A mostani felkéréseimből készült bejegyzést is hamarosan elkészítem nektek! Képek hamarosan!

És akkor íme, az idei kedvenc "holiday makeup" :)


Holiday Makeup by Lauren Curtis


Az elérhetőségeket az alábbiakban belinkelem nektek:
Blog (kattints az azonnali megnyitásért): Legal MakeUp Blog
Facebook (kattints a direkt linkhez): 
Legal MakeUp
Instagram: legalmakeup
E-mail (kattints a közvetlen levélíráshoz): legalmakeup@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése