2015. november 27., péntek

Termékteszt: MAC Paint Pot - Soft Ochre



Sziasztok!

Tudom, már rég volt új bejegyzés, ezért elnézéseteket is kérem.
Viszont ma egy nagyon hasznos kis posztot hoztam nektek, ugyanis a legújabb kedvenc szemhéjbázisomról szeretnék írni nektek egy kicsit, a MAC Paint Pot-jai közül a Soft Ochre árnyalatról.





Több kedvenc szemhéjbázisom is van, így változó, hogy mikor melyiket használom, de mióta megvettem, ehhez nyúlok legtöbbször. Azokat kedvelem leginkább, amiket sokrétűen tudok használni, tartósak, és szárazra száradnak - és elég gyorsan megkötnek.
A HEAN Stay On bázisa és a Lorac Behind the Scenes bázisa után így ez a klasszikus kis darab lett az új kedvenc.


Én azok közé tartozom, akik hisznek abban, hogy a szemhéjbázisnak mint terméknek van létjogosultsága a sminkes neszeszerben - akár csak magunkat sminkeljük, akár szakemberként vendégeinket varázsoljuk szebbé.
A bázis nem csak kiegyenlíti a szemhéj érzékeny és vékony bőrét, de tartósítja is a sminket, az nem fog beülni az apró kis redőkbe és barázdákba nap végére, illetve a szemhéjpúderek színinenzitását növeli, és nap végéig meg is őrzi - így ha reggel sminkelünk, még délután/este is ugyanaz a szín köszön vissza, amit reggel feltettünk.






A Soft Ochre árnyalatot választottam, mert az én bőrtónusomhoz ez passzol leginkább, és a vendégeim többsége is inkább világosabb bőrtónusú, így mindenkihez tökéletesen illik.

Amíg a másik két kedvenc bázisomat (Lorac, HEAN) a színteleségük miatt kedvelem, ezt pont amiatt szeretem, hogy a szemhéjra felkenve a világos bőrszínű árnyalata miatt kiüt minden elszíneződést a szemhéjamon, ami alapjáraton kicsit pirosas, rózsaszínes szokott lenni. Így már eleve egy egészségesebb kinézetű alapra tudok dolgozni, ami engem személy szerint már önmagában felvillanyoz, hiszen még nem is tettem színt a szemhéjamra, de már nem nézek ki úgy, mint aki beteg :) :)





Amint látjátok, ez egy Back to MAC termék - ami azt jelenti, hogy az ilyen jelölésű termékekből ha 6 db üres csomagolást (magát a tégelyt/flakont/üveget...stb. - és nem a dobozát!!!) beviszel a MAC-be, akkor választhatsz egy ajándék rúzst. Így ha elfogy, 5 másik üres társával együtt egy csodaszép rúzzsá alakulhat, hogy továbbra is élhessen a MAC szerelem :) /bár megjegyzem, én nem vagyok a márka fanatikusa, szakember létemre csak nemrég kezdtem ismerkedni a márkával/





Így alulról látható az árnyalat, a súly (5 g) - elég sokáig elég, és egy jól záródó kis matt kupak tartozik hozzá.





És íme a nagyra becsült beltartalom :)





"családi" összkép a termékről és a csomagolásról :)

Ti használtok szemhéjbázist? Ha igen, milyet? A MAC Paint Pot-jait próbáltátok már? Van kedvencetek?






És végül egy-két smink, melyet erre az alapra készítettem:









                    




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése