2015. szeptember 16., szerda

HUBLOT órák - avagy új szerelem született

Ez egy rendhagyó, inspiráció jellegű, stílust és ízlést formáló bejegyzés lesz, ahol egy luxusmárka néhány óráját mutatom meg nektek.


Amikor épp egy luxus márkákat forgalmazó oldalon épp egy limitált D&G rúzst nézegettem, egyszer csak megpillantottam ezt a csodás HUBLOT Pop Art órát, ami az extrém színvilága miatt egyből megragadta a figyelmem, és egyszerűen percről percre jobban tetszett. Nyilván minden, ami e bejegyzésben lesz, egyelőre csak inspirációként szolgál, hiszen ez az óra is 34.800 USD, azaz közel 9.500.000 Ft... ennyiért már nézhet is ki jól! :)
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy gyönyörű őszi színek vannak benne, a lila és az arany pedig igazán elegáns és komoly párosítás - a színkavalkád játékossága ellenére.









Kicsit jobban belemélyedve a honlap és a Facebook oldaluk kínálatába, azt hiszem, hogy új szerelem született, és Hublot rajongó lettem :)










 




Azt gondolná az ember első ránézésre, hogy ennek a márkának csak férfi órái vannak, de nem. Mondjuk engem kb. az sem zavarna, mert eleve imádom a férfi karórákat, a vonalvezetésüket, a azt, hogy jóval nagyobbak, mint a női órák, és igen komolyan vannak összerakva.

Itt sem maradhat el a női szakasz, ugyanis megtalálhatunk klasszikus, sőt klasszikusan elegáns darabokat, és limitált kiadásokat is, mint ez a fenti Pop Art Yellow-Gold-Purple darab is, a fekete szíjas, gyémántokkal telezsúfolt óra is, illetve az alábbi, Nelson Mandela halálának évfordulójára készített limitált klasszikus.














Szintén klasszikus női vonalat képvisel ez a fehér számlapos modell is, illetve két másik unisex kiadás is.
















Azért hogy végül a férfiaknak szánt modellek közül is mutassak nektek különleges darabokat, akkor elsőnek mindenképp a Kobe Bryant "Vino" modelljét emelném ki, mert ennél aktuálisabb színösszeállítást így ősszel nem is találhatnánk. A számlap és mutatók különlegessége pedig páratlan - nekem leginkább a kilóméteróra jut róla eszembe.








És formavilágát tekintve nem maradhat le az unikumnak számító LaFerrari modell sem, ami szerintem leginkább egy Ferrari F1 versenyautó motorját mintázza.









Bízom benne, hogy tetszettek nektek ezek az órák. Semmilyen szándékom nem volt ezzel a bejegyzéssel, egyszerűen csak annyira ámulatba estem, mikor ezeket megláttam, hogy rögtön meg akartam mutatni nektek is. Ha másért nem, legalább motiváció és inspiráció gyanánt példaként szolgálhatnak... "Ha én gazdag lennék..." kezdetű gondolatainkkor főként :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése