2015. szeptember 15., kedd

Burjois La Laque - 2 Chair et tendre nude körömlakk

Ma egy újabb Burjois lakkot mutatok be nektek, amit hétköznapra, munkahelyre, iskolába is ugyanúgy tudtok viselni.


Ez a La Laque kollekció újabb darabja, egy  púderrózsaszín árnyalat, ami nőies, és mindenhez passzol.
Ami a képeken nem látszik, csak az üvegben, az az, hogy vannak benne egészen apró kis mikrocsillámok, de ez egyáltalán nem zavaró, mert felkenve nem látszanak, csupán a lakk fényes finisét dobja fel.
1 rétegben is tökéletesen fed - a képeken is 1 rétegben láthatjátok rajtam, hibátlan a fedése - , sűrű, könnyen terül. A háromszög alakó kupak nekem annyira nem esik kézre, de ettől függetlenül jól lehet vele dolgozni.












5. napon fotóztam újra. A köröméleknél megkopott, és nálam már kezdett lenőni is, de hordható volt még ettől, a 7. napon mostam le végül, hogy elég rendesen tesztelve legyen. :)
Én maximálisan elégedett vagyok vele, és mikor a nővéremnek megmutattam, egyből be is szerzett egy ilyet, mivel a munkahelyén csak a nude színeket hordhatják, és ez azok között is különleges.
A Müllerben az ára: 2000 Ft - ami abszolút megéri! Mindenhol máshol is kapható, ahol vannak Burjois állványok.







Nektek hogy tetszik ez a lakk? Próbáltátok már bármelyik árnyalatot a Burjois La Laque-jai közül?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése