2015. augusztus 19., szerda

Miskolci Kézműves Kupa 2015



Idén tavasszal (2015. március 22.) a Miskolci Generali Sportaréna adott otthont a Miskolci Kézműves Kupának. A HEAN és én - mint minden nagyobb eseményen - ezúttal is ott voltunk :) Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy részt vehettem a MOSZI Hajshow előkészületeiben is.






A bejegyzés ízelítő a Miskolci Kézműves Kupa 2015 rendezvényen bemutatott MOSZI Hajshow-ból! Köszönöm a felkérést és lehetőséget Póra Bernátnak és Dányi Andrásnak! Gyönyörű, különleges modellekkel, kiemelkedően tehetséges mesterfodrászokkal, és egy nagyon ügyes sminkes kolleginával dolgozhattam együtt! A saját modelljeimen a sminket a HEAN termékeivel készítettem el, a Hean Make Up-nak ezúton is köszönöm a támogatást és hogy biztosították a sminkanyagokat!

Itt a munka része abból a szempontból sokrétű volt, hogy készíthettem férfi fashion sminket, női beauty sminket, illetve női kifutósminket.
A képek a Borsod Online honlapján jelentek meg. Főként azok kerülnek a bejegyzésbe, melyeken az általam sminkelt modellek szerepelnek - de egy-egy csoportfotón van, hogy csak egy modell sminkje az én művem... összességében így azért képet kaphattok a bemutató hangulatából.

















Bernát a modellek gyűrűjében
Egy csoportkép a nagy csapatról! :)










Íme a cikk, ami megjelent a www.boon.hu-n. Az eredeti cikket ITT olvashatjátok.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése