2015. augusztus 22., szombat

HEAN 221-es körömlakk - limited edition

Ebben a bejegyzésben a korábban említett HEAN szerzeményeim közül a gyöngyházas-barackos árnyalatú 221-es körömlakkot szeretném nektek most megmutatni. Nagyon jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, így érdemes tovább olvasni.

Először is azzal kezdeném, hogy mivel elkezdtem nektek körömlakkos bejegyzéseket csinálni, igyekszem vigyázni a körmeimre. Ezúttal az Eveline márka 8in1 alaplakkjával kezdtem a körömfestést.
Majd ezután 2 rétegben felvittem a HEAN 221-es lakkját, amit végül a HEAN Diamond Top Coat fedőlakkjával borítottam.


A színes lakknak jó a fedése egy rétegben is. Aki a körömlakkokat visszafogott, vékony rétegben szereti használni, épp csak némi színt adva a körmöknek, az használja egy rétegben.
Én sminkben is, körömlakkokban is színmélység és intenzitás mániás vagyok. Így én 2 rétegben használtam.


Azt kell mondjam, ez a lakk is sűrű állagú, és tökéletesen terül. Nagyon látványos a gyöngyházas összetevő, extra hatást ad a barackos árnyalatnak.
Csak ajánlani tudom nektek! Tartósságát tekintve ugyancsak jól bírja, extra házimunkák nélkül egy hétig simán kitart.

Vakuval ilyennek látszik a végeredmény:






Természetes fényben pedig ilyen:



UPDATE: 2015.08.25.
Most 4 napja még mindig kitűnő állapotban bírja a lakkom:



Nektek hogy tetszett ez a lakk? 
Ha szeretnétek kipróbálni, keressetek e-mailben:
legalmakeup@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése