2015. augusztus 12., szerda

Első MAC termékeim - Fix+ és MAC "Angel" rúzs






Sziasztok! Ma az első MAC termékeimről láthattok pár közelebbi fotót, és igyekszem némi tapasztalatot is belesűríteni a bejegyzésbe.



A Westendben lévő MAC üzletben vettem a termékeket, nagyon kedvesek voltak, tényleg mindent kipróbálhattam, amit csak szerettem volna. Bár fura volt, hogy mivel tudatosan bizonyos termékeket akartam megnézni, azt gondolták már voltam ott többször, de mondtam, hogy ugyan voltam, de csak most vásárolok először... bizony, szégyen vagy sem, de sminkesként eddig (főként kezdőként) nem ezeket az árkategóriájú termékeket preferáltam. De mindent el kell kezdeni valamikor :)

Pont a Pohorelli Bettina szolgált ki az üzletben, aminek külön örültem, mert őt követem Facebook-on is, ti is kukkantsátok meg az oldalát. Nagyon szép, kedves és tehetséges lány, a MAC sminkeseként már számos celebet is sminkelt.

Élesben rám is fújta a kinézett arcpermetet, illetve mivel kérdeztem, hogy a szemhéján milyen színt visel, azt is készségesen megmutatta, szóval számomra pozitív volt az üzletben szerzett tapasztalat. (Arról nem beszélve, hogy így már megvan a következő kiszemelt termékem is onnan - a MAC Bronze Assets 4-es szemhéjpúder formájában, ami majdnem olyan, mintha pigmentek lennének a szemhéjadon! :) )





Illetve Suzy the MakeupManiac is az üzletben volt, ő is ott dolgozik, így magamban csak ámultam, hogy akiket követek a cyber térben, azok mind ott vannak egy helyen :)

No de térjünk is rá arra, hogy ténylegesen miket vásároltam végül:


A MAC Fix+ terméke után már régóta ácsingóztam, de igazán sosem szántam rá magam, hogy megvegyem. Végül pont egy limitált verzióra esett a választásom, egészen konkrétan a levendulás változatra.
Sokan azt gondolják, hogy a Fix+ egy fixáló spray, azonban ez a feltevés ebben a formában nem teljesen igaz. Nézzük is, hogy miért:

A Fix+ egy arcpermet, ami elég sokrétűen alkalmazható:
- primerként,
- hidratálóként,
- a smink fixálására annyiban, hogy a matt púderes hatást megszünteteti és mintegy egybeolvasztja a felvitt rétegeket az arcon,
- a színek és pigmentek felvitelére és élénkítésére - az ecsetre permetezve, majd a Fix+-szal befújt ecsettel visszük fel a pigmentet, csillámot, szemfestéket, ezáltal a színek fényesebbek, élénkebbek lesznek és jobban tapadnak,
- a smink "vizes hatásúvá tételére" - ugyanis highlighterre permetezve még ragyogóbbá teszi a fényt az arcon
- az alapozó hígabb, lágyabb felvitelére,
- sőt, a haj ápolására is kiválóan alkalmas.


Ez a csodaspray a bőr számára hasznos anyagokat tartalmaz - glicerint, uborkát és kamillát. A glicerin összetevő az, amelytől - primerként használva - kiválóan tapadnak a bőrre a felvitt anyagok (alapozó, korrektor), és amelytől - utólag fixálóként használva - teljesen eggyé válik velünk a smink! Az uborka kiválóan hidratál, a kamilla pedig mint gyógynövény nyugtatja a bőrt, enyhíti a gyulladást is.
Nálam még ITT is olvashattok róla, illetve a limitált kiadásokról., továbbá a MAC oldalán is megtalálhatjátok a kollekciót.

A személyes tapasztalatom annyi a levendulás Fix+-szal, hogy én eddig primerként (kvázi hidratálóként) használtam, arra tökéletes volt. A teljes sminkre fújva a highligteremnek nagyon szép fényt adott, de nagyon kell vele vigyázni, egészen kevés kell csak az érintett területre, ugyanis nekem pl. ha a T-zónámra is jut belőle, akkor elég hamar kifényesedik a bőröm.

Még pigmentekkel és szemhéjpúderekkel nem próbáltam, de ami késik, nem múlik! ;)
Egy biztos: imádom az illatát! :)


















Rúzsok terén elég sokat kipróbáltam, már pont megjelentek az üzletben a Matte Lips és a Cremesheen Pearl kollekció darabjai is. Gyönyörűek voltak, de arra jutottam, hogy első termékként - az extrém sminkes észjárásommal ellenkezve - egy jól kihasználható, hétköznap is viselhető darab mellett teszem le a voksom.
Így esett a választásom a MAC "Angel" nevű árnyalatára.







Ez a szín egy tökéletes nude rózsaszín, melynek krémes és ragyogó a finishe. Szerelem volt első látásra, és azt gondolom, hogy ez az árnyalat méltán az egyik legnépszerűbb.







Én is készítettem nektek néhány swatch-ot az ajkaimon, teljes sminkkel és kézfejen is - vakuval is és természetes fényben is.









A mostanában esedékes alkalmak közül az osztálytalálkozóm szettjéhez és egy kolléga búcsúztatására rendezett bulihoz is kíváló választásnak bizonyult.
















Nektek hogy tetszenek a MAC limitált kiadásai? Milyen rúzst választanátok - akár az állandó, akár a limitált darabok közül? A Fix+-ból melyik új illat ragadta meg a figyelmeteket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése