2015. március 26., csütörtök

GERARD Cosmetics - 4 db gyönyörű rúzs - ingyenes nemzetközi szállítás márciusban

Sziasztok!

Itthon még bizonyára kevesen hallottatok a Gerard Cosmetics márkáról, holott a külföldi beauty bloggerek már régóta ódákat zengenek róla. Milliónyi olyan YouTube guru tesztelte és swatcholta a termékeiket, akiket én is követek, és annyira megtetszettek a termékek, hogy kicsit utánakerestem. Pl. CIAOOBELLAXO nagyon szuperül bemutatja a szájfényeket és rúzsokat a videójában - mind kézfejen, mind felkenve.


Amúgy nem hiszek a véletlenekben, és mostanában amúgy is sokszor előfordult, hogy valahogy jókor, jó időben kerültek elém a megfelelő információk, és emiatt nem csúsztam le 1-1 jobb ajánlatról sem.

Most is így történt, ugyanis épp a Gerard Cosmetics Facebook oldalát kerestem meg, ahol rögtön az első post a márciusi akciót hirdette - mely szerint 4 db rúzst lehet rendelni 2 db áráért egész márciusban, ráadásul nemzetközi ingyenes szállítással (így kb. 2600 Ft-ra jön ki 1 db rúzs)!!!

Kaptam is az alkalmon, és miután megnézegettem az árnyalatokról készült swatch-okat, teszteket és képeket, meg is rendeltem a nekem tetsző 4 árnyalatot. Az én választásom ez a 4 szín volt:
- 1995
- Tequila Sunrise
- Buttercup
(aminek az árnyalatát egy beauty blogger, Jaclyn Hill alkotta meg - egy komplett márkán belüli kollekció keretében!)
- Berry Smoothie
Én alapvetően főként nude árnyalatokat választottam, mivel én ezeket kedvelem leginkább - illetve a legutóbbi HEAN rúzsaim inkább a rózsaszín, piros és burgundi árnyalatokból álltak, így ezekkel már felszerelkeztem, és a natúrabb színekből szeretnék inkább tesztet készíteni.

Hétfőn rendeltem meg az én 4-es összeállításomat, nagyon gördülékenyen megy egyébként a rendelés, mert közvetlenül a honlapról lehet kártyával vagy Pay Pal-lal fizetni (MasterCard, American Express, Visa, Paypal...stb. az elfogadott). Rögtön jön is visszaigazoló mail a rendelésről. Nyilván postától függ, hogy mikor érkeznek majd meg (elvileg 10 napot írtak legutóbb...erre azért kíváncsi leszek!), de amint nálam lesznek, írom is majd a teszt-bejegyzést/vagy készítem a videót, hogy mihamarabb láthassátok őket élesben. :)


Addig is érdemes a többi bloggert és a Gerard Cosmetics Facebook oldalát követni, mert egyrészt ez az akció egész márciusban él, tehát még majdnem egy hétig tudtok rendelni, illetve a közösségi oldalon folyamatosan osztanak meg olyan képeket, ahol az adott lányon valamelyik Gerard árnyalat látható, így felkenve is láthatjátok a terméket.

Kellemes nézelődést, szerencsés rendelést kívánok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése