2015. december 22., kedd

Kedvenc highlighter-eim - MAC, The Balm, The Body Shop

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben 4 kedvenc highlighterem szeretném nektek bemutatni. Mindet más miatt választottam, és mindegyik kicsit más, de az összes szerethető! :)

1) The Balm - Mary-Lou Manizer

Ez egy hideg arany tónusú highlighter, de az arcon iszonyú jól mutat, és én szoktam használni a belső szemzug és a szemöldökcsont megvilágosítására is. Nálam nagy kedvenc!


2) MAC - Magic of the Night Limited Edition - Oh, Darling

Ez már egy sárgásabb arany tónusú highlighter, mint az az előző. Melegebb bőrtónuson még inkább jól mutat, de magamon is imádom. Nedves ecsettel felhordva szemhéjon is alkalmazható szemhéjpúderként.
A fényes kék csomagolás pedig még inkább tetszetőssé teszi a küllemét! ;)


A csillámos kék ünnepi sminknél is ezt vittem fel az arccsontomra és a szemöldökcsontra.


3) MAC - Mineralize Skinfinish - Soft & Gentle

Őt azért szerettem volna megvenni, mert igazi klasszikus, és ódákat zengtek róla a sminkfanatikusok. Egyelőre csak barátkozunk még. De abszolút jó, hogy kellemes rózsás-ezüstös tónusa van. Illetve a legutóbbi sminkes továbbképzésen, amin voltam, szintén ezt használtuk 1-1 sminknél, és nekem bejött.


4) The Body Shop - 02 Shimmer Waves

Ezt a highlightert a nővéremtől kaptam - mint pirosítót, de mivel elég fényes, inkább valahol a két kategória között van. Ő is szintén rózsaszínes-ezüstös tónusú, de mivel több részre van osztva, én dönthetem el, hogy élénkebb, vagy hidegebb irányba akarom eltolni a tónusát.
Szemhéjpúderként is használható, és nagyon sokáig elég. 


A "no makeup" makeup videómban is ezt használtam.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése