2015. október 1., csütörtök

Inspiráció a Glamour napokra

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben szeretnék pár ötletet adni nektek a Glamour napokon zajló shopping partyhoz.
Én személy szerint csak 9-én tudok kicsit körbenézni, és az anyagi keretek is szűkre szabottak, de mivel kértetek tőlem ötletbazárt, összeszedem nektek, hogy én miket vennék, ha tehetném.





L'Oreal kupon
50% - DM -1 db sminktermékre
25% - Müller - bármennyi dekorkozmetikai termékre
Én pl. az új True Match alapozót biztosan kipróbálnám, hiszen nem csak a kinézete, de az összetétele is megújult.



Ezt írják róla Krémmánián:
"Tökéletesen illeszkedik az arc textúrájához és a finom Micro-gyöngyök segítségével hibátlanul elfedi az apró tökéletlenségeket. Gazdagították B-vitaminnal, E-vitaminnal és glicerinnel, amelyek táplálják a bőrt. Nem tartalmaz olajokat, parfümmentes és nem tömíti el a pórusokat.
A True Match alapozók széles színválasztékában mindenki megtalálhatja a bőre tónusának és altónusának megfelelő árnyalatot. Nemcsak a világostól a sötétig, hanem a melegtől a semlegesen át a hideg árnyalatokig."
Ára: 4.499,- Ft

Illetve megérkeztek ugyebár "Palvin Barbi kedvenc szájfényei" is, így azt is érdemes lenne kipróbálni.


A Milani kupont szerintem biztos felhasználom, mert a szemöldök géljüket mindenképp ki szeretném próbálni. Valószínűleg a Soft Brown vagy a Taupe árnyalatot választanám.
20% - MILANI webshop 
www.milanicosmetics.hu
Ára: 2.690,- Ft


A NIVEA 25%-os DM kuponját is felhasználnám, mégpedig a kedvenc tusfürdőmre, aminek klasszikus Nivea krém illata van, és ha tehetem, mindig újraveszem.



Az Orsay 20%-os kuponja is mindig nagy kísértés, mert mindig szép táskákat, blúzokat, szoknyákat, ruhákat, pulcsikat lehet ott találni...és már 3 parfümjük is van, tudtátok? Egészen jók, majd szaglásszátok meg, ha arra jártok! ;)
Illetve a kendöiket, sáljaikat én nagyon csípem, rajongok ezekért a kiegészítőkért. Ezen felül még néha 1-1 csinos napszemüveget is ki lehet fogni náluk.




Az Optic World 20%-os kuponját kontaktlencsére váltanám be. Illetve a Bausch & Lomb kupon erre még jobb, mivel az 30% kedvezményt ad, és szintén az Optic World-ben váltható be.



A Pandora alap karkötőjét egyébként fontolgatom megvenni, de lehet, hogy ezt még mindig nem fogom meglépni, majd csak legközelebb.
Ráadásul kedvezményt nem ad a kupon, csupán 2 termék vásárlása esetén a harmadik ajándék - én pedig csak 1 terméket vennék, mást nem. Ez pedig 17.500,- Ft, ha jól tudom.

A Parfois kupon viszont eszméletlenül csábító számomra. Múltkor, pár hete voltam bent először, de kb. minden tetszett...komolyan! Az egész boltot megvettem volna. A táskák, a pénztárcák, a karórák, a noteszek...úristen, minden nagyon kedvemre való, pont passzol az én ízlésemhez. És bár meg akartam várni a nővérem azzal, hogy visszamenjek a boltba, de lehet, hogy nem fogom :)
Ide is 20%-os kupon van.
Higgyétek el, ez nem nagyképűsködés, de táskák terén jó ízlésem van! ;)



A Rossmannban minden dekorkozmetikai termékre vonatkozik a 25%-os kuponjuk, ez mondjuk abszolút pozitív. Így pl. sztem a Lovely matt folyékony rúzsait, a Lovely palettáit (kb. 900 Ft !!!), és a Rival de Loop rúzsait és palettáit is érdemes beszerezni. Sok jót olvastam és láttam róluk, a matt folyékony Lovely rúzsokról pedig írtam is korábban.



Az új sötétkék Taft hajlakkot szívesen kipróbálnám. A DM-ben 50%-os kupon lesz rá, szerintem annyit mindenképp érdemes áldozni rá. A feketét szeretem egyébként is. Ez pedig már 6-os erősségű, mégis kifésülhető...szóval kíváncsi lennék, mit is tud élesben az én sérómmal művelni :)


A Triumph kupont általában fel szoktam használni, mert pl. nekem nem annyira sima ügy jó melltartót találni. Bár most nem valószínű, hogy élek vele, de mindug örülök, ha az ottani árakból van kedvezmény, mert ugyan igényes és tartós darabok, sajnos nem éppen a legolcsóbbak.
Ide is 20% kedvezmény jár.



Az Uriage Isofill szemkörnyékápoló szérumát és a krémtusfürdőjét imádtam, amikor a Pixiboxban voltak, úgyhogy ezzel is szívesen élnék, hiszen minden Uriage termékre jár a 20% kedvezmény.
Nektek is bátran ajánlom!




A C&A , H&M és F&F kuponnak is mindig megvan nálam a létjogosultsága, szoktam ott is jó cuccokat találni. Ide is 20%-os kupon van, mindhárom helyen.



Az Yves Rocher kuponnal mindenképp gyapotvirágos tusfürdőt vennék, kb. ezret, mert imádom az illatát, és persze csalánsampont :) ha pedig engednék a csábításnak, akkor egy Neroli parfümöt is ;)




A Müllerbe és a Doglasba pedig van általános 20%-os kupon, amit pl. high end típusú sminktermékre, parfümre, körömlakkra - amelyek inkább luxuscikkek -6érdemes lehet beváltani a "Buy Less, Choose Well!" elve alapján. 
Legutóbb így vettem Dior rúzst a Müllerben.












Nagyjából ennyi az én kis "ha én gazdag lennék" listám. Remélem, találtok benne vmi hasznosat!

Ti mely kuponokat fogjátok felhasználni? Mi az, amit mindenképp be fogtok szerezni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése