2015. augusztus 15., szombat

Moyra Silk Nude "322 Milano" körömlakk


Ebben a bejegyzésben a Moyra Silk Nude lakkjai közül a "322-es Milano" átnyalatot szeretném nektek bemutatni. 

Ez a lakk egy selymes fényű, mikrocsillámokkal megspékelt, rózsaszín tónusú nude árnyalat, amely mattra szárad. Azonban nekem annyira tetszettek benne a csillámok, hogy egy fényes fedőlakkal is átmentem rajta, így élvezhetem a selymes ragyogását is. 
Az alap- és fedőlakkról lesz majd külön bejegyzés is hamarosan.


 Termeszetes fényben van a lakknak egy nagyon pici rózsás-barnás tónusa, de erős fényben, vakuval fotózva inkább a selymes, krémes, gyöngyházas hatás kerül előtérbe. Valóban olyan, mintha folyékony selyem kerülne a körmeinkre. Nagyon elégedett vagyok vele, egy igazán szofisztikált lakk, ami bármilyen alkalomra kitűnő választás. Ami nálam plusz pont, hogy tényleg azt kapjuk, amit az üvegben látunk, és nagy előnye, hogy matt finise miatt hordhatjuk így mattként is, egy fényes fedőlakkal pedig fényes/csillámos változatban is. Így olyan, mintha 2 lakkunk is lenne.


Természetes fényben a legtermészetesebb nude árnyalata jön elő



Természetes fényben előjön a tejeskávé árnyalatú barnás tónusa.
Ez a selymes csillogás szerintem bárkit levesz a lábáról





Hogy tetszik nektek a 322 Milano árnyalat? Nektek vannak Moyra körömlakkjaitok? Melyik a kedvenc Moyra lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése