2015. augusztus 23., vasárnap

Gerard Cosmetics rúzsok tetsztje swatchokkal

A Gerard Cosmetics rúzsaimról korábban csak kézfejen mutattam nektek a videómban swatch-okat. Azonban most megmutatom azt is, hogy milyenek az ajkakon.




Talán említettem a videóban is, hogy elég kalandosan, második nekifutásra jutottam csak a megrendelt rúzsaimhoz, de akkor viszont minden rendben ment - azért is kaptam ezt a kis kísérőlevelet.
Íme a korábbi videóm erről:


A rúzsokkal elégedett vagyok, szoktam is használni őket. Ezek talán eddig a legmattabb rúzsaim.
Mutatok gyorsan a kezemen swatch-okat:

Bal: természetes fényben, Jobb: vakuval
Fentről lefelé: Buttercup, 1995, Berry Smoothie, Tequila Sunrise


4 színt rendeltem meg a www.gerardcosmetics.com oldalon, és a 4 db került 38 dollárba. Ez kb. 10.000 Ft, tehát kb. 2.500 Ft-ra jön ki egy rúzs.
Ez egy közepes árkategóriának számít szerintem, és még így is fele annyiba kerül, mint egy MAC rúzs.
A nemzetközi szállítás ingyenes volt az aktuális havi akció szerint. Minden hónapban más összeállítás olcsóbb, érdemes figyelni a honlapot és a FB oldalukat.
   
A csomagolás arany borítást kapott. Nagyon elegáns, közepesen erős műanyagból készült, szóval azért ne dobáljátok vagy ejtsétek le őket! :)


A 4 árnyalat balról jobbra:
- Buttercup (ezt a színt a Youtube guru Jaclyn Hill álmodta meg a Gerard Cosmetics-nek)
- Berry Smoothie - ez egy nagyon jól kihasználható barnás, bordós rúzs, de mégis kellemes a színe, a Buttercup mellett ez a kedvencem
- 1995 -ez egy sötétebb tónusú barna rúzs
- Tequila Sunrise - ez egy narancsos, korallos árnyalat



És akkor nézzük őket egyenként közelebbről:

1. BUTTERCUP





Itt és a következő képen még nem volt rajtam a rúzs, csak akartam, hogy lássátok, milyen alapszíne van az ajkaimnak, ugyanis minden bőrtónuson másként mutatnak a rúzsok.


Ajánlom, hogy használjatok szájkontúr ceruzát is rúzsozás előtt!

Itt pedig már rajtam van a rúzs, ilyen tehát viselés közben

2. BERRY SMOOTHIE



Számomra ez az egyik legkellemesebb árnyalat, nagyon tetszik!




:) :) :)

Így mutat az ajkakon - összképileg



3. 1995




A rúzs sötétebbnek tűnik, mint amilyen felkenve, úgyhogy emiatt senkinek ne szegje kedvét az első bemyomás







4. TEQUILA SUNRISE





Elsőre esetleg hordhatatlannak, nehezen elképzelhetőnek tűnik, de nyáron, lebarnult bőrrel, vagy füstös szemekkel nagyon jól mutat, illetve más árnyalatokkal keverve is szuper választás!







Van olyan fotóm, ahol ezt a rúzst kevertem egy YSL árnyalattal:





Úgyhogy higgyétek el, mindegyik árnyalatot jó választásnak gondolom!
Valószínűleg még több árnyalatot is ki fogok próbálni, mert a sötétebb rúzsok is vonzanak, a szájfényeik is csodásak, és már az ő kínálatukban is kezdenek megjelenni a folyékony, matt rúzsok!




Nézzetek szét az oldalukon, érdemes figyelni az akciós összeállításokat - ingyenes nemzetközi szállítással!

Hogy tetszettek a rúzsok? Melyik árnyalatot rendelnétek meg az oldalukról?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése