2014. november 16., vasárnap

Beauty Forum 2014 - új szerzemények és terméktesztek

Sziasztok!

Az előző bejegyzésben a szakmai oldalról fogalmaztam meg egy rövidebb összefoglalót az idei Beauty Forum-ról, most pedig azokat a termékeket szeretném nektek bemutatni, amelyeket ott kaptam vagy vásároltam, és amelyekből néhányat azóta már - akár többször is - kipróbáltam.


Először is, mivel elkezdtem szempilla hosszabbítással is foglalkozni, és mivel a Sors közbenjárásának vettem, hogy a Glamour Lash standja pont mellettünk volt (onnan van az oklevelem is), vásároltam néhány hiányzó eszközt, amit majd szeretnék is kipróbálni legközelebb a modellem megszépítésénél.
Vásároltam néhány mikrokefét, szempillafésűt, ragasztó tartó gyűrűt és szempillagyűrűt is. Kíváncsian várom, hogy mennyire fognak beválni nekem :) illetve ajándékba kaptam egy Glamour Lash plakátot is :)



Másodszor a Yamuna kozmetikumai közül eddig csak masszázsolajom volt, amit nem tudatosan, a márkában bízva választottam, csak korábban éppen masszázsolajat kerestem, és éppen az akadt a kezembe, de a márkát akkor nem is néztem. Most viszont minden terméket ki lehetett próbálni a Beauty-n, meg lehetett szagolni, megtapintani, kipróbálni az állagát, stb... és ez nagyon tetszett, ugyanis a krémeket, bőrradírokat, szérumokat és pakolásokat én szeretem látni és meg is szagolni, kipróbálni. Így történt ez most is, és annyira széles volt a választék, hogy alig tudtam választani.




Végül anyukámnak vettem egy Botox Like nevű szérumot, ami zselés állagú, de ugyanúgy kell alkalmazni, mint egy krémet. Arctisztítás után be kell masszírozni a bőrbe, és megvárni, amíg beszívódik. Teljesen átlátszó, zselés állaga van. Régebben "öregedésgátló szérum" néven volt forgalomban, most már a "Botox like szérum" név szerepel rajta.




Leírás róla a katalógusban:
Botox like szérum
200 ml - tégely
Ára a Beauty-n: 2.535,- Ft


Új fejlesztésű bőrfeszesítő készítmény. Növényi peptidje és a Hyaluronsav gyors, látványos eredményt biztosít. Rendszeres használatával a bőr puha, selymes tapintásúvá válik, a finom ráncok mélysége csökken. Szemkönyék kezelésére nem alkalmas. Öregedő, vízhiányos bőrre ajánlott.
Ultrahanghoz és iontoforézishez is ajánlott.
Termékvásárlás innen:


Magamnak pedig egy Ichtyolos Gélpakolást vettem, és 2 ampullát - egy botoxosat és egy megújulás névre hallgató ampullát.
A gélpakolásnak egy sárgás-zöldesbarna, áttetsző gél állaga van. Közepesen vastagon fel kell vinni a megtisztított arcbőrre, kb. 10-15 percig fent hagyni, majd lemosni azt, ami nem szívódott be a bőrbe. Az ichtiol - másnéven a kátrány - a fő hatóanyaga a pakolásnak, illetve a zsálya.





Leírás róla a katalógusban:
Ichtyolos gélpakolás

200 ml - tégely
Ára a Beauty-n: 1.295,- Ft

Összehúzó gélpakolás. Arctisztítás után összehúzó, gyulladáscsökkentő pakolás szeborreás, tisztátalan bőrtípusokra. Ichtyol tartalma szabályozza a faggyúmirigy termelést, sebgyógyító, gyulladáscsökkentő, hámképző, nyugtató hatású. A zsálya pórusösszehúzó, tisztító, kondíciónáló tulajdonsága segíti a bőr gyógyulási folyamatait.
A terméket innen közvetlenül meg tudjátok vásárolni:


Az illata kicsit olyan gyógynövényes nekem, és szerintem teljesen jól tolerálható, és klasszisokkal kellemesebb, mint pl. a kátrányos samponoké - amiket valamilyen oknál fogva nem bírok használni, pont a szaga miatt.

A gélkapolást már kétszer is kipróbáltam és nagyon elégedett vagyok. Arcmosás és tonik használata után kentem fel. Pont egy megfázás kellős közepén vagyok, tehát vannak pirosas, irritált részek az arcomon, de erről is azonnal lehúzta a gyulladást, és kellemes, puha lesz a bőr a lemosás után, matt finish-sel. Utána hidratáló krémet használtam, és remekül kiegészítette a napi rutint.


A Beauty-n kint volt az egyik kozmetikus ismerősöm is, Tündi, aki a Tündi Kozmetika kozmetikusa, vezetője, és amellett, hogy nagyon kedves teremtés, nagyon profi is a szakmájában és folyamatosan azon dolgozik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást és a legkiválóbb minőségű termékeket tudja biztosítani a vendégeinek.
Honlapját, árait és a kozmetika szolgáltatásait itt nézhetitek meg:


Egy kozmetikánál nagyon fontos, hogy a vendégek mindig a lehető legjobb kezelést, bőrtípusuknak és elvárásaiknak megfelelő termékeket, magas hatóanyag tartalmú, minőségi krémeket, pakolásokat, stb. kapjanak. Tündi is erre törekedett, amikor a Denova Pro, azaz a Ziaja márka professzionális felhasználásra szánt termékcsaládja mellett döntött.


Én is megnéztem a standjukat és tele volt csupa csodajó krémmel, melyekből termékmintákat is kaphattam, illetve egy Ziaja intim mosakodó géllel is gazdagabb lettem.
Ezen termékekből a mosakodó gélt már kipróbáltam, nagyon nagy a kiszerelése a drogériás termékekhez képest, mert ez 500 ml-es. Szuperül működik, tudja mindazt, amit egy ilyen terméknek tudnia kell, csak ajánlani tudom.


A krémminták közül pedig az éjszakai krémet és a nappali lifting kémet tettem próbára. Abszolút hasznos, hiszen egy ilyan minta kb. 3-4 alkalommal is elég, nagyon kellemes az állaguk és isteni finom az illatuk. 


Az éjszakai krém illatába egyszerűen szerelmes lettem már elsőre! Engem leginkább egy Hugo Boss parfüm illatára emlékeztet, de ez mindenkinél más, minden esetre nekem nagyon tetszik, és ezt szívesen megvenném teljes kiszerelésben is. Kicsit tömény az állaga, de egy éjszakai krémnek táplálónak és magas hatóanyag tartalmúnak kell lennie, így ez nem von le az értékéből.
Az éjszakai krémről sajnos nincs önálló fotóm, csak a pakolásommal együtt :)



Az éjszakai krémről a katalógus szerint:
Éjszakai krém - 250 ml
Revitalizáló kezeléshez
Megújítja az epidermiszt. Erősíti a kollagén és elasztin rostokat. Stimulálja a hyaluronsav szintézist. Láthatóan csökkenti a ráncok mélységét.
Hatóanyag: E-vitamin, retinol, B5 provitamin, fitohormonokban gazdag vörös lóhere kivonat, Q10 koenzim.

A lifting nappali krémet csak később próbáltam ki, de ezzel is elégedett vagyok. Kevésbé intenzív az illata - pedig reméltem, hogy ugyanolyan lesz, mint az éjszakaié, ami nagy szerelem :) - de az állaga kellemesebb, könnyebb, és nappalra, az arc előkészítésére teljesen alkalmas - az én esetemben egy szokásos nappali smink előtt. Finom puha lesz tőle az arcbőr!




A lifting krém leírása a katalógus szerint:
Lifting krém - 250 ml
Revitalizáló kezeléshez
Láthatóan javítja a bőr szerkezetét, serkenti a megújulást, visszaállítja a bőr szerkezeti fehérjéit. Hatékonyan kisimítja a bőrt és csökkenti a ráncok mélységét.
Hatóanyag: E-vitamin, mandula protein, retinol, B5 provitamin, fitohormonokban gazdag vörös lóhere kivonat, Q10 koenzim.



Még van pár minta, amelyek még kipróbálásra várnak, de van egy olyan sejtésem, hogy ezekben sem fogok csalódni :)
Ezek között van egy maszk, arcradír, és krémek.




Ha ez még nem lenne elég, akkor mivel a HEAN standjánál dolgoztam, kihasználtam az alkalmat, hogy olyan termékekkel bővítsem a saját repertoárt is, amik már kifogyóban vannak, és olyanokkal is, amikre már régóta vágytam.
A termékeket a HEAN webshopjában is megtaláljátok majd, és a "legalmakeup" kuponkódot használva vásárláskor 5% kedvezményhez juthattok! Érdemes élni a kedvezménnyel! :)


A képen a HEAN égetett szemhéjfestékei, a HD Mineral rizspúderje (303), a HD 3in1 alapozója (303) és a legnagyobb újdonság, a rúzsceruza egyik nude árnyalata látható

Swatch-okat láthattok az égetett szemhéjfestékekről, az alapozóról és a rúzsceruzáról


A HEAN Aloe Verás testradírja

A fenti HEAN termékek közül az alapozót és a púdert kb. ipari mennyiségben használom a munkám során és magamon is, nekem ezek a kedvenceim. Jó állag, jó illat, kiváló minőség, tartósság és jó fedőképesség. Nagyjából ezzel jellemezhetném.
A rúzsceruzára pedig mint újdonságra nagyon fájt már a fogam, mivel nagy kedvenceim a tápláló, hidratáló rúzsok, és ezek a rúzsceruzák a jól pigmentáltság mellett shea vaj alapúak, így kiválóan hidratálják az ajkakat, és pont emiatt szerintem az őszi-téli-tavaszi időszak kedvencei lehetnek. Nagyon könnyen applikálható, egyszerű a használata, kellemes érzés viselni, és elég sokáig fent marad.


Az égetett szemhéjfestéket pedig egyszerűen gyönyörűek. Kis szarka vagyok amúgy is, imádom, ha valami csillog és fényes, de ezek a festékek egyszerűen lenyűgözőek. Aminek pedig külön örülök, az az, hogy a színpaletta is folyamatosan bővül ebből a termékcsaládból :) A HEAN szemhéjalapozójával el lehet érni a maximális színt és a tökéletes tartósságot, ajánlom bármilyen alkalmi sminkhez, a hatás nem marad el! :)
A testradír egy álom. Pénteken használtam először, de most, még vasárnap is fürdéskor éreztem, hogy ugyanolyan sima a bőröm, mint aznap, amikor használtam. Nagyon erős szemcséi vannak, és jól át lehet dörzsölni vele a test egész felületét. Akik a picit gyengédebb radírokat kedvelik, azoknak nem biztos, hogy ez lesz a tökéletes termék, de szerintem ha kis mennyiséget használnak egyszerre, akkor tovább is lesz elég, és nem is lesz kellemetlen érzés a radírozás. Én ezeket az erősebb radírokat szeretem arcon is és testen is, így nekem ez tökéletesen bevált, szívből tudom ajánlani bárkinek!



És a nap meglepetése az volt, hogy a Softwave képviselőjének, Majtényi Katának nem csak a sminkjét készíthettem el mindkét napon, hanem kaptam tőle egy csodálatos, színes, dizájnos kisollót is - amit én főként a műszempillák méretre igazításához használok. Annyira aranyos volt, mikor áthozta nekem, hogy teljesen meglepődtem, és úgy örülök neki! :) Nagyon tetszik!




Ilyen fotóval, és Colorful bőrvágó olló néven találjátok meg az oldalukon is, ezen a linken:

Az enyém is pontosan ugyanilyen, és azóta is előszeretettel használom - egy korábban kapott, neon pink színű csipesszel együtt, amit szintén műszempillákhoz vagy adott esetben szemöldök igazításhoz szoktam használni sminkelés során.
Ha jó minőségű, időtálló eszközöket szeretnétek, akkor a Sofwave termékei között megtaláljátok majd a kedvenceiteket!

Íme a saját termékfotóim:




Remélem, tetszett nektek a részletes beszámolóm és a terméktesztekről szóló bejegyzésem. Amint elkezdem használni a többi termékmintát is, azokról is írok majd röviden egy bejegyzést!
Jövőre pedig gyertek el ti is a Beauty-ra, mert érdemes! :) És ne lepődjetek meg, ha velem is találkozhattok! ;-)



LEGAL MAKEUP
Székely Zsuzsi sminkes
30/757-0265



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése