2014. október 5., vasárnap

"Have a Nice Day" Jótékonysági Nap

A Have A Nice Day jótékonysági napnak (2014-10-04.) idén a Trafiq adott otthont. Egy teljes napon keresztül minden a szépségről szólt. Dévényi Kathy sminkmester szervezésében profi sminkesek gondoskodtak arról, hogy a vendégek napját megszépítsék, hiszen ha jól érezzük magunkat, az szebbé és ragyogóbbá tesz minket.
A Have a Nice Day esetében azonban jóval többről volt szó - az évente megrendezésre kerülő programból befolyt összeget a szervezők jótékony célra használják fel. A 2014-es Have a Nice Day jótékonysági napon befolyt összegből a betegek kórházban, kezelés alatt töltött idejének, komfortjának javítását segítő eszközöket vásárolnak majd az Országos Onkológiai Központ számára.
Még 18:40-kor érkezett 2 vendégünk, Annus és Eszter, én lehettem a szerencsés, aki sminkelhette őket! 
Az est végén 130 ezer Ft gyűlt össze, amihez őszintén gratulálok! (A doboz bontása közjegyző és az Onkológiai Intézet igazgatójának jelenlétében történt.) Biztosan meglesz a helye a befolyt összegnek.
Örülök, hogy Dévényi Kathy sminkmester révén részese lehettem ennek a szép és fontos kezdeményezésnek! Bízom benne, hogy jövőre is találkozunk!

Hoztam is nektek néhány képet az eseményről! :) Jövőre gyertek el ti is, minél többen! 

Fotók: Kiss Zoltán - www.zek.hu
Modelljeim, akiknek a napját szebbé tehettem: Eszter és Annus
Helyszín: Trafiq














LEGAL MAKEUP
Székely Zsuzsi sminkes
30/757-0265; 30/962-2856

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése