2014. szeptember 28., vasárnap

Őszi smink NYX, HEAN, Catrice és ADEN termékekkel

Sziasztok Szépségek!


Biztosan emlékeztek, hogy még jó néhány hónappal ezelőtt - az Alveola Kft. szervezésében - elvégeztem egy 1 napos NYX sminktanfolyamot, ahol megismerhettem az azóta már számos újdonsággal bővült termékpalettát.





Aznap vettem is 1-2 terméket, amelyeket régóta nem használtam, és most éppen aktuálisak lettek a szombati hangulatomhoz, és egy gyors őszi sminkhez. 

Így meg is mutatom nektek, hogy milyen lett a végeredmény és milyen termékeket használtam az elkészítéséhez.






Felhasznált NYX termékek:
- HD Eyeshadow Base
- Mosaic Powder - Rosey  MPB06
- HD Studio Photogenic Finishing Powder SPF01
- Glam Shadow - GS 05 Amber Fire, GS 12 Sable árnyalatokban (csillámosak!)
- Rúzs - LSS 628 Tea Rose

A sminkhez használt egyéb termékek:
- HEAN - 3in1 HD alapozó - 303 Natural árnyalatban
- HEAN - HD bronzosító - Egyptian Magic árnyalatban
- Catrice szemöldök színező duó
- Terra Naturi szájkontúr ceruza
- HEAN Volume Stimulator szempillaspirál
- HEAN HD világosító korrektor - 101
- ADEN folyékony szemhéjtus



LEGAL MAKEUP
Székely Zsuzsi sminkes
30/757-0265; 30/962-2856

#NYX #nyx #HEAN #Catrice #ADEN #TerraNaturi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése