2014. június 18., szerda

Munkáimról

Sziasztok Szépségek!
 
Nos, sokat gondolkodtam azon, hogy vajon legyenek-e fotók kitéve ide a munkáimról, hiszen manapság már mindenki azt és onnan tölt le, amit és ahonnan nem szégyelli! Mondjuk talán sminkesek közt ez az "én munkám - te munkád" viszály kevésbé kiélezett!
 
Sajnos én pl. már jártam úgy, nem is egyszer (!!!), hogy bele kellett javítanom vagy ki kellett egészítenem más munkáját, vagy adott esetben el is végeznem helyette, azonban a "babérokat" mégis ő aratta le, hiszen sminkesként vagy fodrászként az ő referenciáit gyarapította az adott munka. Az szerencsére azonban még nem esett meg velem, hogy más hencegett volna egy általam készített munkával a saját nevében - és nem azért, mert olyan szörnyűeket alkotok :), hanem eddig hála az égnek elkerült ez a dolog! :)
 
 
 
Úgyhogy félelmek és szorongások vannak azért bennem ezzel kapcsolatban, hogy mennyire és hogyan legyenek nyilvánosak a munkáim bárki számára, de rájöttem, hogy mivel Facebook-on úgyis kint vannak, és ott is ugyanez a helyzet (ha nem rosszabb!), így úgy döntöttem, hogy szépen sorban ide is fel fogok tölteni néhány gyöngyszemet az eddigi referenciáimból.
 
Remélem, hogy tetszeni fognak nektek!
 
A következő post már ezen albumok egyikét fogja tartalmazni :)
 

Aki pedig esküvői sminkre szeretne bejelentkezni hozzám, megtalál az elérhetőségeimen:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése