2014. május 8., csütörtök

Életem első PIXIBAG-je!

Sziasztok Szépségek!
 
A Pixibag és a Pixibox mára már fogalom lett kishazánkban a beauty-fanok között! Már többször, több helyen láttam különböző "meglepi szépségcsomagokat", és volt rá példa, hogy a Douglas Beauty Box-át ki is próbáltam. Azzal is nagyon elégedett voltam, több terméket azóta is folyamatosan használok belőle, és mivel már rengeteg bloggerina és YouTube-on aktív leányzó videójában láttam a PIXI összeállításokat, vettem a bátorságot, és megrendeltem az elsőt :)
 
Azt hiszem, pont jól időzítettem, mivel most épp egy neon színű neszeszer volt soron, és komolyan mondom, nem hittem volna, hogy ennyi minden fér ebbe a kis táskába :)



Tegnap már izgatottan vártam, hogy mikor jön a futár, mert előző nap megérkezett az e-mail, hogy "majd holnap", aztán napközben már a Facebook is ettől zengett, hogy ki kapta már meg és ki nem... és már tiszta izgatott voltam, mikor végre csörgött a telefon, és a futár szólt, hogy mindjárt érkezik :)
 
Gyorsan, az első izgalomban ki is bontottam, megnéztem, lefotóztam nektek! Azért még vártam estig a teljes repertoárral, hogy ne lőjem le a poént azoknál, akikhez csak 6 előtt érkezett meg esetleg.




Nagyon tetszik minden, és kíváncsian várom, hogy milyenek lesznek a tapasztalataim. Ha gondoljátok, ti ís írjátok le kommentben, hogy melyik termék tetszik nektek leginkább? rendeltetek-e már? és ha rendeltetek, hogy tetszett nektek a benne lévő tartalom?
 
A tapasztalatokról és a termékek részletes bemutatásáról hamarosan elkészítem nektek a YouTube videót is - remélem, már nagyon várjátok!
 
A Pixibag-ben drogériás márkák termékei találhatóak, de teljes és mini méretben vegyesen. Most több NIVEA és Max Factor termék, egy Labello és egy Wilkinson borotva is helyet kapott a kis szütyőben.
 
Az a konklúzió, hogy valószínűleg a következő Pixibox-ot is meg fogom rendelni - mert abban luxusmárkák mini termékei szoktak lenni, és erőteljesen filózom rajta, hogy ezt a gyönyörű dobozt is megszerezzem legközelebb :)
 
Így már vélhetően mindenkinek érthető, hogy mi a különbség a bag és a box között - azon felül, hogy előbbi neszeszerben, utóbbi pedig egy desing-os dobozban érkezik :)
 
Bővebben itt olvashattok a Pixibox történetéről, arról, hogy mit is takar ez valójában, és hogy hogyan működik a rendelés:http://www.pixibox.hu/
 
Nyugodtan nyomjátok meg a "megnézem, mi ez..." gombot - akkor is, ha kiírja a rendszer, hogy most épp "nincsenek nyitva", ugyanis ilyenkor csak előkészítik a következő összeállítást (box-ot vagy bag-et), de addig nyugodtan informálódhat ezzel kapcsolatban bárki :)

Addig is nézzetek be a Facebook oldalra és a csatornámra! További szép és mosolygós napot nektek! :)
 
Blog (kattints az azonnali megnyitásért): Legal MakeUp Blog
Facebook (kattints a direkt linkhez): Legal MakeUp

Instagram: legalmakeup
YouTube: Legal Makeup
We Heart It: legalmakeup
E-mail (kattints a közvetlen levélíráshoz): legalmakeup@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése