2014. április 30., szerda

Legal Makeup Póló

Sziasztok!
 
Amikor a múltkor rendezvényre mentünk, és a márkaképviselettől pólót kaptam, úgy gondoltam, nekem is kellene csináltatnom egy pólót, amin rajta van a saját logóm és a Facebook oldalam elérhetősége.
 
Így kerestem is egy céget, akik nagyon szépen meg is csinálták nekem. A PólóMániát mindenkinek ajánlom!
 
Már éppen azt hittem, hogy rosszul küldtem el a rendelést, amikor jelentkeztek, hogy készen van, mehetek érte.
 
Írjátok meg, hogy nektek tetszik-e? Íme az eredmény:



Blog (kattints az azonnali megnyitásért): Legal MakeUp Blog
Facebook (kattints a direkt linkhez): Legal MakeUp

Instagram: legalmakeup
YouTube: Legal Makeup
We Heart It: legalmakeup
E-mail (kattints a közvetlen levélíráshoz): legalmakeup@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése