2014. március 15., szombat

Összefoglaló - Az elmúlt néhány hét + kedvezmény

Sziasztok Szépségek!

Rengeteg dolog zajlott körülöttem mostanában, ezért is születnek néha nagy időközökkel a bejegyzések. Még a Facebook oldalamra, néha-néha az Instagramra van időm, hogy a telefonról egy-egy postot vagy képet megosszak, de hogy leüljek a gép elé és szerkesszem a videókat és írjam a blogot, az már ritkább, mert nagyobb összeszedettséget és több időt is igényel a többi tevékenységnél. Viszont oda kell rá figyelnem, hogy az olvasni szerető követőkre is szánjak kellő időt, hiszen ennek van valódi ereje, és így tudtok sokan megismerni engem.


Némileg összegezném, hogy mi is zajlott mostanában az életemben, mi újság van sminkelés terén, illetve a Legal Makeup hogyan és miként halad előre.


Nos, munka terén picit visszább vettem a tempóból, mert rendben van, hogy kellettek/kellenek referenciák, és szeretném minél sokrétűbben megmutatni azt, hogy mit tudok, de az a helyzet, hogy ott tartottam, hogy szinte semmi szabadidőm nem volt, nagyon kimerültem, és folyamatosan dolgoztam - nagyon csekély megtérülésért cserébe. Hálás vagyok azonban azért, hogy ennek köszönhetően minőségi új kapcsolatokra tehettem szert, új barátokra, ismerősökre is leltem, és bízom benne, hogy tartós emberi és szakmai együttműködések fognak beérni bizonyos közös munkáknak köszönhetően.

Bővülnek a referenciák, egyre több felkérés, visszahívás érkezik, a HEAN-nal is - reményeim szerint - egyre komolyabbak lesznek a terveink, tervezünk egymással, számítunk egymásra, egymás véleményére, és nekem nagyon szimpatikusak az elképzeléseik és a hozzáállásuk. Bízom benne, hogy ez kölcsönös, és sokáig fogunk még egyre nagyobb sikereket elérve együtt dolgozni. Kitaláltunk egy egységes kedvezmény kódot számotokra: a webshopos rendelésnél írjátok be a kupon-kód mezőbe, hogy "legalmakeup" - és automatikusan jár nektek az 5% kedvezmény! :) Így nem kell nekem külön e-mailt írnotok, és nekik is egyszerűbb lesz regisztrálni a rendeléseiteket!

Azt figyeltem meg, hogy egyre több extrémebb sminket kérnek tőlem a munkák során, aminek azért is örülök, mert az ilyen kihívások jobban fejlesztik és jobban igénybe veszik a kreatív energiáimat, és ezek által tud igazán szárnyalni a fantáziám :) Szeretem ezeket az alkotásaimat, szeretem őket visszanézni, mert színesek, látványosak, vidámak, és jó emlékeket idéznek bennem. A modelleknek pedig minden egyes alkalommal külön köszönet jár, hiszen sokkal több ideig készül egy-egy ilyen smink, mint bármelyik másik, és a díszítőelemek száma is több, illetve azokat eltűrni sem kis feladat néha... :)

A YouTube csatornámon - a még kevés videó ellenére - egyre több a feliratkozó, aminek elmondhatatlanul örülök, mert úgy tűnik, egyre többen kíváncsiak rám, és egyre több mindenkit érdekel, hogy mit osztok meg másokkal! Úgyhogy aki még nem tette, iratkozzon fel a Legal Makeup csatornájára a videómegosztón! :) Már 27 feliratkozónál és összesen 675 megtekintésnél tartok most, és juuuujjjjj, ez nagyon szép eredmény! És nektek köszönhetem, ez a legszebb benne! Nagyon édesek vagytok, csak így tovább, hiszen értetek csinálom! :)

Új videók vannak készülőben. Most nagyrészt haul videók lesznek a repertoárban. Tudom, hogy ennek sokan nem örülnek, mert mindig a konkrét sminkvideókat kéritek tőlem, hogy "ezt mutasd meg, azt mutasd meg, hogy kell használni, te hogy csinálod, te mit használsz"... stb...


Annyit ígérhetek, meg fogom mutatni, és szépen-lassan be fog állni a rend, de az az igazság, hogy az utóbbi néhány hónapom eléggé káoszos volt, belefogtam sok dologba, és még nincs benne rendszer. Viszont azon leszek, hogy legyen benne rendszer, hogy minél több olyan tartalom legyen jelen az oldalon, videókban, blogban, postokban, ami titeket leginkább érdekel, informatív és hasznos számotokra, illetve amiből igenis tudtok tanulni, és szokássá tehetitek azokat a praktikákat, amiket mutatok nektek. :)

A Facebook oldalamon is már közeledünk a 200 feliratkozóhoz - s mindezt bármilyen fizetős hirdetés nélkül, úgyhogy erre nagyon büszke vagyok! Ha ismertek olyat, aki még nem lájkolta az oldalt, annak gyorsan szóljatok, mert minden 100. lájkoló garantált ajándékot kap tőlem! És már meg is van, hogy mit fog kapni a következő századik! :) ;) Úgyhogy lájkokra fel!


Mindig, amikor sminkelek valakit, általában elárasztanak kérdésekkel: te mióta csinálod ezt, miért választottad ezt a szakmát, szereted-e, mik a terveid... illetve technikai dolgok, amiket rám zúdítanak szabályosan: ezt hogy kell használni, mivel viszed fel, hogy lehet jól csinálni, honnan vetted, mi a neve, mi a márkája...stb.



Úgyhogy ezek nagyon jó alapanyagok ahhoz, hogy később ezeknek mentén olyan videókat csinálhassak majd nektek, amelyekben ezekre a jelentéktelennek és bagatellnek tűnő kérdésekre adhatok választ, és megkönnyíthetem vele a hétköznapjaitokat.

Ehhez kapcsolódóan kérlek titeket, hogy írjátok meg nekem azokat a dolgokat és kérdéseket, amelyek leginkább foglalkoztatnak titeket, és küldjétek el  - mailben, kommentben, stb. Videóban fogok majd ezekre válaszolni!

Majdnem úgy alakult, hogy a múltkori kivételes TV felvétel után a színház világába is sikerül majd betekintést nyernem, de végül nem sikerült megegyeznem azzal, akivel tárgyaltunk erről, így sajnos ez elmarad. De ami késik, nem múlik.

Voltam egy szakmai képzésen is, egy 1 napos márka-képzésen, ahol az amerikai sminkmárka, a NYX termékeit ismerhettem meg és tesztelhettem. Tanulságos volt, több szempontból is, de erről majd egy külön bejegyzésben írok nektek részletesebben!



Az összegzés és rövid összefoglaló nagyjából ennyi lett volna, igyekszem majd a munkákból néha képeket válogatni nektek ide is, hogy lássátok és jobban megismerjétek a tevékenységemet, egyelőre ezeket a fotókat a Facebook oldalam albumjaiban tudjátok áttekinteni.



Addig is legyetek kreatívak, merjetek kísérletezni, hiszen "Jogod van szépnek lenni! :)

Blog (kattints az azonnali megnyitásért): Legal MakeUp Blog
Facebook (kattints a direkt linkhez): Legal MakeUp
Instagram: legalmakeup
YouTube: Legal Makeup
We Heart It: legalmakeup
E-mail (kattints a közvetlen levélíráshoz): legalmakeup@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése