2014. február 28., péntek

HEAN sminktermékeim


Sziasztok Szépségeim!

Nemrég megismerkedtem egy új sminkmárkával, a HEAN-nal. A HEAN egy lengyel cég, amely most már egy rendkívül kedves házaspár révén Magyarországon is elérhetővé tette termékeit a szépülni és szépítésre vágyó, és az igazi minőségre éhes hölgyek számára!
Amikor megtaláltam a termékeiket, fel is vettem velük a kapcsolatot, mert szerettem volna tapasztalati úton megbizonyosodni arról, tényleg olyan jók-e a termékek, mint amilyen jónak tűntek a webshopjuk kínálatában. ... és nem kellett csalódnom! Megbeszéltünk egy találkozót, és amikor 1-1 swatch révén, 1-1 testert próbálgatva kísérleteztem,rájöttem, hogy jó ötlet volt megkeresni őket.
Nem csak nagyszerű termékkínálatra, hanem - úgy vélem, hogy  - új barátokra és partnerekre leltem, akikkel lehetnek még közös céljaink és elképzeléseink!
Mivel ennyire pozitív benyomást tettek rám, szeretném veletek is megosztani a tapasztalataimat, illetve bemutatni nektek a HEAN minőséget néhány termék révén, melyeket magamnak választottam.

Az alábbiakban egyelőre fotókon keresztül, majd később videó formájában is láthatjátok, hogy számotokra is megérhet egy próbát, hogy kipróbáljátok a HEAN termékeket!

Szeretném leszögezni, hogy engem a HEAN nem szponzorál, ezeket a termékeket magam vásároltam, és nem ajándékba kaptam! A véleményemet szakmai szempontból, őszintén osztom meg veletek, mert ha valami tetszik és bevált, akkor azt érdemes másoknak is tovább ajánlani!

Íme a termékek, amiket vettem:
(Szemhéjfestékek - matt, fényes, csillámos; égetett pirosító; bronzosító-highlighter; csillámos, magas fényű szájfény a dús ajkakért; selyemproteines 24 órás hidratáló arckrém vízhiányos bőrre)

Aki esetleg szeretne jobban megismerkedni ezekkel a termékekkel, netán személyesen szeretne velem és a márkaképviselettel találkozni, az előbb vegye fel velem a kapcsolatot a legalmakeup@gmail.com e-mail címen, és közvetlenül tudunk egyeztetni egy találkozót, ahol "saját bőrön" tesztelhetőek a termékek.
Akik rajtam keresztül ismerkednek meg a márkával, kedvező feltételek mellett tudnak majd hozzájutni a termékekhez - a HEAN-nal való közös együttműködés és partnerség révén.

Hamarosan egy HEAN haul videóval is jelentkezem, amelyben élőben mutatom majd be nektek a swatch-okat!

És innentől kezdve beszéljenek a fotók! 




















A HEAN webshopja INNEN érhető el közvetlenül! Kedvezményért keress meg e-mailben: legalmakeup@gmail.com.

Blog (kattints az azonnali megnyitásért): Legal MakeUp Blog
Facebook (kattints a direkt linkhez): Legal MakeUp
Instagram: legalmakeup
YouTube: Legal Makeup
E-mail (kattints a közvetlen levélíráshoz): legalmakeup@gmail.com






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése